|
Wat voor kleding doen jullie aan bij outdoorfeesten??
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
He, aangezien volgend weekend Impulz al is ff t volgende vraagje: Wat voor kleding doen jullie aan naar outdoor events?
Aangezien het dit weekend nie overdreven warm wordt, denk ik dat ik maar een vest aandoe over mn partykleding. Maar goed, wat doen jullie aan?
LtR |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Niet veel anders dan bij een indoor event lijkt me :conf: |
|
|
| Jappio |
| Is er dan een garderobe ofzo? T lijkt mij toch nie echt fijn als het zaterdag 17 graden wordt, en 10 graden 's nachts, dan lijkt mij het toch nie echt prettig om in alleen een shirtje rond te lopen.. Maar goed |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Jappio
Is er dan een garderobe ofzo? T lijkt mij toch nie echt fijn als het zaterdag 17 graden wordt, en 10 graden 's nachts, dan lijkt mij het toch nie echt prettig om in alleen een shirtje rond te lopen.. Maar goed |
Nee, er is idd geen garderobe. Dus gewoon op de dag zelf bepalen of je een trui mee moet nemen ofzo. Hopelijk voor julie word het niet zo'n drama als vorig jaar DV, lekker 4 uur wandelen in een hoosbuitje :D |
|
|
| kolkiewolkie |
donna zal me er wel voor uitschelden maar:
lang leve de TAlongsleeve :)
verder verwacht ik dat het in de tenten (het zijn toch allemaal tenten?) nog best warm kan worden.. pas geleden was in Zak (zon tent bij ons in de buurt - voor de westerlingen) zon beachparty.. hadden ze ook zon tent op de parkeerplaats gezet.. buiten de tent was het nog goed vol te houden (met t-shirt), en binnen had ik het zelfs fokking warm (nog steeds: met t-shirt).. dus als je het koud hebt moet je gewoon maar wat meer kuilen in de grond gaan stampen ;) ... ben trouwes wel benieuwd hoe vrouwtjes zoiets oplossen.. die hebben altijd veel minder aan :cool: maar daar zullen ze nu ook wel op terugkomen :(
verder, mocht het echt beroerd weer zijn dan sleur ik wel ff een trui mee naar binnen, maar c'mon, tis zomer! |
|
|
| DJ_Siesta |
ik zou een 3/4 broek aan doen, met een t-shirt, en een trui in een rugzak
greetz |
|
|
| kolkiewolkie |
het lijkt me nou wel zon rukzooi om de hele tijd met zon rugtas rond te sjokken:mad: (je kunt hem wel bij de garderobe leggen, maar ik denk dat je er weer grof voor betaald als je hem dan weer inleverd en altijd als je iets nodig hebt heb je het weer niet bij de hand...)
EDIT: om nog maar te zwijgen over de last die je er van hebt bij het stuiteren :D |
|
|
| TranceFool |
Toevallig deze thread, wou net hetzelfde gaan vragen :)
Ben zeer benieuwd naar het weer.....misschien neem ik een trui mee ofzo, maar ik heb geen zin om met een rugzak achterop te feesten, die zit nogal in de weg dan denkik |
|
|
| LowRider |
| je kennum ook mooi om je heen knopen :haha: |
|
|
| New Wave |
| mwjha, ik ga bijna altijd in een donkere broek met eeen cakie t-shirt....lekker luchtig..... |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by LowRider
je kennum ook mooi om je heen knopen :haha: |
dan krijg je dus zoiets:
wat je in zon geval niet moet doen is wat dr. kuipers op qlubtempo deed.. dat ding gewoon bij je broek in stoppen :p :p dikke LOL.. hehe blouse viel dus op de grond :D :D (grond was ERG smerig)..leedvermaak all the way onder de medeTA's :happy2: :tongue2
en ALS je dat doet, doe het dan goed :)
[offtopic]
wat is dat trouwes voor een geneuk dat ik niet van die email notification meer krijg :whip:
[/offtopic] |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
[offtopic]
wat is dat trouwes voor een geneuk dat ik niet van die email notification meer krijg :whip:
[/offtopic] |
je hoort gewoon op het forum te zitten en telkens op F5 te drukken :p |
|
|
|
|