|
חברה בבקשה עזרה - קשור לאילת
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אני נוסע עוד יומיים עם כמה חברים ועוד לא מצאנו מקום לישון
הכי גרוע נמצא שמה אבל אנחנו מעדיפים שיהיה לנו מעכשיו משהוא
...
אני יודע שהיה על זה
THREAD
לא מזמן אבל לא מצאתי שם משהוא שיעזור
למישהוא יש רעיון, מספרי טלפון , שמות של מלונות וכאלה
או דירות נופש וכו' ? |
|
|
| oren_naor |
אני נוסע למלון ויסטה
500 שקל ל -4 לילות
5 ילדים
ואנחנו מקבלים 2 חדרים
אם אתה רוצה אני יברר לך את הטלפון של המלון... |
|
|
| AnthemFreak |
אחי!!!
מה התקציב שלך ללילה??????????:cool: |
|
|
| eXeTik |
| מקסימום לא תמצא מתנפלים עליך שם עם מספרי טלפון של דירות כשאתה יורד מהאוטובוס... אז אל תדאג |
|
|
| luckystrike |
אורן אתה יכול לברר לי את הטלפון ?
בינתיים הדיל הכי טוב שמצאנו :
שלושה ימים - מרביעי עד שישי במלון
ריביירה קלאב ל4 אנשים
ב800 שקל הכל ביחד
יענו 233 כל אחד
מה אתם אומרים ?
אני בטוח שיש יותר זולים...
ו
ANTHEMFREAK
התקציב - כמה שיותר זול יותר טוב
ו
EXETIK
פעם קודמת נסענו ככה וזה ממש לא תמיד עובד |
|
|
| luckystrike |
לא משנה הרגע הזמנו מקומות בריביירה קלאב ...
נקווה שזה מלון נורמלי
:)
850
שקל זה יצא בסוף
וזה אחרי הנחה ומבצע...
מחר אני יוצא על הבוקר :):):):):):):):) |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לא משנה הרגע הזמנו מקומות בריביירה קלאב ...
נקווה שזה מלון נורמלי
:)
850
שקל זה יצא בסוף
וזה אחרי הנחה ומבצע...
מחר אני יוצא על הבוקר :):):):):):):):) |
כן ריביירה זה אחלה מלון...
ומטער אבל לא מצאתי את הטלפון של ויסטה, וחבר שלי לא ידע אותו ( אמא שלו אירגנה הכל...)ככה שאין...
בכל מקרה תהנה בריביירה זה אחלה מלון |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oren_naor
כן ריביירה זה אחלה מלון...
ומטער אבל לא מצאתי את הטלפון של ויסטה, וחבר שלי לא ידע אותו ( אמא שלו אירגנה הכל...)ככה שאין...
בכל מקרה תהנה בריביירה זה אחלה מלון |
סבבה אחי - תודה בכל מקרה
הרגע דיברתי עם זאתי שהזמנו אצלה ואחרי
חצי שעה של פלירטוט קיבלנו שידרוג לסוויטה עם מרפסת
בחינם !!!
כי זה יעני פנוי בכל מקרה ! |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by luckystrike
סבבה אחי - תודה בכל מקרה
הרגע דיברתי עם זאתי שהזמנו אצלה ואחרי
חצי שעה של פלירטוט קיבלנו שידרוג לסוויטה עם מרפסת
בחינם !!!
כי זה יעני פנוי בכל מקרה ! |
סבבה לך...
תהנה שם...
יש לך מושג כמה עולה כרטיס נסיעה לאילת?
הלוך וחזור כאילו... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oren_naor
סבבה לך...
תהנה שם...
יש לך מושג כמה עולה כרטיס נסיעה לאילת?
הלוך וחזור כאילו... |
ואללה אין לי מושג אחי - אני לוקח אוטו
עם פזומט דלק חינם
:):):) |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואללה אין לי מושג אחי - אני לוקח אוטו
עם פזומט דלק חינם
:):):) |
איזה מניאק...
יוואו הלוואי אוטו...
זה הכי כייף, ככה יש לך אוטו גם בתוך אילת
:eyespop: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oren_naor
איזה מניאק...
יוואו הלוואי אוטו...
זה הכי כייף, ככה יש לך אוטו גם בתוך אילת
:eyespop: |
:):):):):):):):)
סוף סוף קצת חופש מהצבא המסריח הזה
...
אתמול התקשרו אליי ואמרו לי שיכולים להקפיץ אותי
ולהיות מוכן
פחחחחחחחחח
ממחר נראה לי אני סוגר את הפלאפון ... |
|
|
|
|