|
חברה בבקשה עזרה - קשור לאילת (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by luckystrike
:):):):):):):):)
סוף סוף קצת חופש מהצבא המסריח הזה
...
אתמול התקשרו אליי ואמרו לי שיכולים להקפיץ אותי
ולהיות מוכן
פחחחחחחחחח
ממחר נראה לי אני סוגר את הפלאפון ... |
חחחחחחח
איפה אתה משרת? |
|
|
| Hell_Copter |
מורן... אתם מקבלים סויטה עם מרפסת בקומת קרקע או בקומה גבוהה יותר?
ואל תתפוס מהמרפסת כל כך למה היא לא כל כך משהו
אבל זה אחלה מלון ואתה הולך להנות שם ... אוירה טובה לצעירים והכל ממש סבבה שם
ואורן...
כרטיס נסיעה הלוך חזור באוטובוס עולה 110 שקל
אולי העלו את זה בכמה שקלים אבל לא נראה לי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oren_naor
חחחחחחח
איפה אתה משרת? |
בינתיים בצריפין בב"הד שבו עשיתי את הקורס
אבל אנחנו תופסים כננות פלר"ק (פלוגת רפואה קדמית) ככה שהכל יכול להיות
...
הקפיצו כבר 7 חברים שלי לשטחים ... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מורן... אתם מקבלים סויטה עם מרפסת בקומת קרקע או בקומה גבוהה יותר?
ואל תתפוס מהמרפסת כל כך למה היא לא כל כך משהו
|
נראה לי בתחתונה אבל אין לי מושג
ההיא אמרה לי שזה סבבה
מה עדיף ? \ מה ההבדל ? |
|
|
| oren_naor |
מקווב בשבילך שלא יקפיצו אותך...
פשוט על תענה לשיחות ממספר חסוי
:-) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נראה לי בתחתונה אבל אין לי מושג
ההיא אמרה לי שזה סבבה
מה עדיף ? \ מה ההבדל ? |
אם זה בתחתונה אז תזהרו מאוד למה זה לא בעיה להכנס לחדר
אני זוכר הייתי צריך להכנס לחדר של חברים שלי שהם לא היו... אז חבר שלי עושה לי כנס לחדר שלנו מהמרפסת... וזה היה פתוח
יענו קשה לנעול וכל זה
אני מציע לך להביא מנעול לתיק ולנעול אותו כל פעם שאתה יוצא ושהמפתח יהיה עליך
למעלה זה הרבה יותר בטוח... אבל תאמין לי שאנחנו הסתדנו טוב מאוד בלי מרפסת... גם ככה אתה בקושי תהיה בחדר |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם זה בתחתונה אז תזהרו מאוד למה זה לא בעיה להכנס לחדר
אני זוכר הייתי צריך להכנס לחדר של חברים שלי שהם לא היו... אז חבר שלי עושה לי כנס לחדר שלנו מהמרפסת... וזה היה פתוח
יענו קשה לנעול וכל זה
אני מציע לך להביא מנעול לתיק ולנעול אותו כל פעם שאתה יוצא ושהמפתח יהיה עליך |
סבבה אחי תודה !
ננסה שזה יהיה העליונה
:)
ואורן - אני באמת לא הולך לענות ... |
|
|
| Hell_Copter |
טוב מורן אתה בטח נוסע עכשיו או שאולי כבר יצאת
בכל מקרה תהנה אחי וספר חוויות :D |
|
|
| oren_naor |
חבר הציע לי עיכשיו לנסוע איתו ב- 500 שקל
4 לילות רק שנינו בחדר
כולל נסיעות
וכולל 2 ארוחות...
אבל לא ניראה לי שאני יסע, למה אני נוסע עם חברים שבועיים אח"כ ל - 4 לילות ואין תקציב...
(חן סתום)
זה בעיקר אליך רועי - יש לך מושג על מביסות שאפשר יהיה להיכנס אליהן גם בלי העיסקה הזאת שהצאת לי? |
|
|
| DjChook |
חחח אורן
רק אתה מאיר ואור במסיבת טראנס
חחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oren_naor
זה בעיקר אליך רועי - יש לך מושג על מביסות שאפשר יהיה להיכנס אליהן גם בלי העיסקה הזאת שהצאת לי? |
יש לך רד לובסטר שזה ממש צמוד לקניון שאני ממש נהניתי במסיבות שם
מול זה לפעמים יהיה את הנחמן מאומן וכל אלה... תנסו לרקוד איתם.. הרבה יותר פצצה
יש לך את המסיבות האדירות של מלון הנסיכה ועוד מלא
אני פשוט צריך ללכת עכשיו.. אז ניתן רשימה מפורטת יותר מאוחר |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש לך רד לובסטר שזה ממש צמוד לקניון שאני ממש נהניתי במסיבות שם
מול זה לפעמים יהיה את הנחמן מאומן וכל אלה... תנסו לרקוד איתם.. הרבה יותר פצצה
יש לך את המסיבות האדירות של מלון הנסיכה ועוד מלא
אני פשוט צריך ללכת עכשיו.. אז ניתן רשימה מפורטת יותר מאוחר |
הרד לובסטר זה זופני, אתה בא... רוקד על החוף
ותמיד יש שם קלאסיקוד ופסיכודאלי
כשהייתי שנה שעברה היינו הולכים כל יום (והיינו שם 5 ימים)
אקיצר- זה כבר אתחיל לעלות על העצבים למה זה כל ערב אותם הטראקים
silence
passanger
voyage
ו- public domain
כבר יצאו לי מכל החורים
אבל זה אחוש סבבה, זה גם ממש על החוף... בתחילת הטיילת אז זה בכלל סופני
וגם הנסיכה- מקום מושקע בטירוף
אבל קטן לאללה... דוחסים שם רצח
יש שם כזה עיגול עם גגון באמצע
אז עליתי על אחד העמודים שמחזיקים את הגגון
למה מה קרה ידחסו אותי :) |
|
|
|
|