return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
"Vlieg" over je eigen huis... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Kamaya
Echt 'supercool' dit programma!!

Heb ff alle voor mij bekende plekken bekeken en het is echt gedetailleerd!!!

Hier is mijn huis:

altitude: 300
x: (west-east) 93215.540000
y: (north south) 463170.360000






Ik heb er heel dun een rood lijntje omheen staan, maar dat is dan dus waar ik nu zit.



Echt lachen dit programma'tje!!




De groeten,

Kamaya.
Ruben_Dubbink
leuk progje inderdaad,
alleen hoe krijg ik het in vredesnaam voor mekaar om Vroomshoop te vinden (bij Almelo in de buurt). Is hiervoor een zoekfunctie ofzo? Anders moet ik dit maar op de gok proberen,

GreetZ RubDub
-=Re-GrOoVeD=-
Soooow dis echt lache..

altitude: 300
X: 98944.490000
Y: 442655.470000

Het huis links naast het kruisje op de hoek :)

-ReGrOoVeD
Kakao
Echt maf man, je ziet zelfs de auto's op de snelweg. Zo gedetailleerd is het, echt wel vet.

Vinden jullie je huizen op de "gok", of is er een makkelijkere manier om dit te doen. Me topografische kennis is namelijk niet zo denderend :)
-=Re-GrOoVeD=-
Ik volg gewoon vanaf de snelweg de weg naar huis :D
Ik zoek een punt dat ik herken, ergens in de stad ofzow. (ik woon in een buitenwijk van Rotterdam)

MaZz0ls..
-ReGrOoVeD
John
dis echt vet heheheh

ChooChoo
Hehe.. dit is echt lache :)
Allemaal bekende dingen vinden.

Dit is mijn huissie, linksonder het kruisje (waar het kruisje bijna opstaat):

greetz



*EDIT*: hmmz...het plaatje werkt niet, zal wel aan de server liggen..
dan maar dit:
alt: 300
x: 178492.15
y: 419265.44
*EDIT*
Kakao
Het zijn toch wel redelijk oude foto's, minstens een jaar oud. De boerderij naast ons staat er nog op en die is toch echt al een jaar geleden gesloopt. Das opzich nog wel jammer, realtime was toch beter geweest :cool:
Smirnoff
Ik kan m,n huis niet vinden :(:(:(
ScuL
quote:
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Soooow dis echt lache..

altitude: 300
X: 98944.490000
Y: 442655.470000

Het huis links naast het kruisje op de hoek :)

-ReGrOoVeD


Over planwijken gesproken! :D
Lijkt wel haast een maquette man! :)

Ik woon hier:
alt: 300
X: 146104.180000
Y: 474696.400000

Dit is trouwens ook wel geinig;
Luchtmachtbasis Soesterberg:

alt: 4000
X: 147537.160000
Y: 459909.270000

mr.marcello
quote:
Originally posted by Jappio
Hang je me daar toch ineens boven het mooiste stadion van de wereld :D


Je bedoelt de Gelredome in Arnhem neem ik aan?

Met vriendelijke groet.
tijs08
je moet ff over Enschede heen vliegen, dan weet je hoe oud deze beelden zijn :D


alt: 4000
X: 97564.190000
Y: 422509.310000

in het hoekje aan het water..... (groot steiger is herkenbaar)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement