|
"Vlieg" over je eigen huis... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Kamaya |
Echt 'supercool' dit programma!!
Heb ff alle voor mij bekende plekken bekeken en het is echt gedetailleerd!!!
Hier is mijn huis:
altitude: 300
x: (west-east) 93215.540000
y: (north south) 463170.360000

Ik heb er heel dun een rood lijntje omheen staan, maar dat is dan dus waar ik nu zit.
Echt lachen dit programma'tje!!
De groeten,
Kamaya. |
|
|
| Ruben_Dubbink |
leuk progje inderdaad,
alleen hoe krijg ik het in vredesnaam voor mekaar om Vroomshoop te vinden (bij Almelo in de buurt). Is hiervoor een zoekfunctie ofzo? Anders moet ik dit maar op de gok proberen,
GreetZ RubDub |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
Soooow dis echt lache..
altitude: 300
X: 98944.490000
Y: 442655.470000
Het huis links naast het kruisje op de hoek :)
-ReGrOoVeD |
|
|
| Kakao |
Echt maf man, je ziet zelfs de auto's op de snelweg. Zo gedetailleerd is het, echt wel vet.
Vinden jullie je huizen op de "gok", of is er een makkelijkere manier om dit te doen. Me topografische kennis is namelijk niet zo denderend :) |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
Ik volg gewoon vanaf de snelweg de weg naar huis :D
Ik zoek een punt dat ik herken, ergens in de stad ofzow. (ik woon in een buitenwijk van Rotterdam)
MaZz0ls..
-ReGrOoVeD |
|
|
| John |
dis echt vet heheheh
 |
|
|
| ChooChoo |
Hehe.. dit is echt lache :)
Allemaal bekende dingen vinden.
Dit is mijn huissie, linksonder het kruisje (waar het kruisje bijna opstaat):
greetz

*EDIT*: hmmz...het plaatje werkt niet, zal wel aan de server liggen..
dan maar dit:
alt: 300
x: 178492.15
y: 419265.44
*EDIT* |
|
|
| Kakao |
| Het zijn toch wel redelijk oude foto's, minstens een jaar oud. De boerderij naast ons staat er nog op en die is toch echt al een jaar geleden gesloopt. Das opzich nog wel jammer, realtime was toch beter geweest :cool: |
|
|
| Smirnoff |
| Ik kan m,n huis niet vinden :(:(:( |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Soooow dis echt lache..
altitude: 300
X: 98944.490000
Y: 442655.470000
Het huis links naast het kruisje op de hoek :)
-ReGrOoVeD |
Over planwijken gesproken! :D
Lijkt wel haast een maquette man! :)
Ik woon hier:
alt: 300
X: 146104.180000
Y: 474696.400000
Dit is trouwens ook wel geinig;
Luchtmachtbasis Soesterberg:
alt: 4000
X: 147537.160000
Y: 459909.270000 |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Jappio
Hang je me daar toch ineens boven het mooiste stadion van de wereld :D |
Je bedoelt de Gelredome in Arnhem neem ik aan?
Met vriendelijke groet. |
|
|
| tijs08 |
je moet ff over Enschede heen vliegen, dan weet je hoe oud deze beelden zijn :D
alt: 4000
X: 97564.190000
Y: 422509.310000
in het hoekje aan het water..... (groot steiger is herkenbaar) |
|
|
|
|