|
"Vlieg" over je eigen huis...
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Ga naar www.skylinesoft.com
Download/install de terraexplorer
Programma start vanzelf op als het goed is
Klik rechts in scherm op blaadje/lijst icoontje boven printer-icoontje (main
menu)
File > open > http://www.terradesk.nl/explore/nederland/Default.fly
En klaar ben je :)
Echt vet, net over mijn eigen huis heen gevlogen. Superstoer programma!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| vedder555, kijk eens HIER |
|
|
| Jappio |
Lachen man dit programma! Ben ook over mn huis heen gevlogen :) je moet trouwens is ff voor de grap deze instellingen intoetsen in het flyvenstertje:
altitude: 300
west-east: 95521.670000
north-south: 434287.950000
Hang je me daar toch ineens boven het mooiste stadion van de wereld :D |
|
|
| Optimus |
hier woon ik:
altitude: 300
west-east: 82183.370000
north-south: 452848.470000
het groene puntje, daar zit me huis:)
dat je da ff weet:D:D:D |
|
|
| ScuL |
mja cool! eindelijk..
een vriend van me had het hier ook al eerder over maar die was de URL kwijtgeraakt :) thx nou kan ik eindelijk ff kijken :D |
|
|
| @ddicted |
Hier woon ik:
Altitude 300
x:135114.730000
y:397142.150000
Pecies bij het groene kruisje
Voor als je me geld wil komen brengen. |
|
|
| basvh |
dit is mijn stulpje
het rode gebied is het |
|
|
| Blik |
x: 154056.93
y: 412969.16
alt: 300
dat is mijn huisje, lijkt beetje klein op de foto eigenlijk.... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Blik
dat is mijn huisje, lijkt beetje klein op de foto eigenlijk.... |
Istie nie gewoon klein ;) |
|
|
| Smirnoff |
Ik zal ook eens effe neuzen....
mijn huisje zal wel opvallen !!
Ik woon in een vrijstaande flat !!! :D |
|
|
| Lemming |
altitude: 300
X: 167938.080000
Y: 377262.520000
Zie hier, de tennisclub waar ik wekelijks schitter;)
alt: 300
X: 168346.400000
Y: 377854.960000
Das mijn huisje onder het kruisje, geen idee wat die witte vlekken in de tuin zijn |
|
|
| Ding Chavez |
Echt vet dat programma. En hijs volgens mij nog super up-to-date.
Mijn huisje staat hier:
X: 183157.890000
Y: 425930.630000
Alt: 300
En dan precies onder de crosshair.
GreetZ, DC |
|
|
|
|