|
Nieuwe Vette releases - Part III (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| kreischer2000 |
| slecht hoezo? |
|
|
| TimeportE |
| er zitten redelijk veel kraakjes in de rip en op 4:51 hoor je gewoon dat het volume lager gezet word.. ik verwachte iets meer van pow. maar ja, boeie... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by TimeportE
er zitten redelijk veel kraakjes in de rip en op 4:51 hoor je gewoon dat het volume lager gezet word.. ik verwachte iets meer van pow. maar ja, boeie... |
mwah.....op 4:51 hoor ik echt niks hor :), en er zitten wat kraakjes in ja maar dat hebbie altijd met vinyl |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by TranceFool
mwah.....op 4:51 hoor ik echt niks hor :), en er zitten wat kraakjes in ja maar dat hebbie altijd met vinyl |
nou als je de intro gehad hebt zeg maar en de qlimax is er dan hoor ik iig rond 4:50 dat het volume zeker wel wat lager gezet word! :)
ach ja, ik ben ook een perfectionist! :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ach ja, ik ben ook een perfectionist! :D |
Met mp3 LOL :D
Koop t dan zelf en rip m dan ofzo! |
|
|
| kreischer2000 |
| k hoor m echt niet zachter gaan maja k ben wel tevreden met deze rip hoor:) en die kraakjes lekker boeiend dat hoort wel een beetje bij vinyl |
|
|
| eieregooie |
Dat de kwaliteit slecht is ligt eerder aan de plaat zelf dan aan de rip... Promo's, whitelabels en bootlegs wordt simpelweg minder aandacht aan besteed dan aan de officiele release... Zo zitten er bijvoorbeeld tikken in, of lijkt het alsof 'ie overslaat. In dit geval denk ik dat ze een versleten naald gebruikt hebben bij het opnemen. (bij de platenmaatschappij dan he)
Kheb um echter nog niet gehoord, maar zoals jullie het omschrijven klinkt het als een versleten naald...
Grtz! |
|
|
| Access |
Jah, die rip is zekers nie helemaal zuiver ... maar wat boeit mij dat nou ???
't nummertje is zwaar relaxt ... maar doet me wel wat denke aan Ferry's remix van Adagio For Strings, dat ken ook aan mij ligge
Ook hep ik net geleze dat er GEEN Rank 1 remix van komt ... erg jammerz |
|
|
| Optimus |
geen idee of ze oud of nieuw zijn
VA_Nukleuz_-_ Hard_Trance_2002
Va_-_Nature_One_2002_Summer_Sound_System_The_Compilation-2CD-2002
Milk_Inc.-Walk_on_Water__Incl._Frank_Trax_Vs_O.R.G.A.N_Remix-Promo_CDM-2002 woohooo!!!!
VA-The_History_Of_Schranz_Compilation-CD-2002 TIMMY!!!!:eek: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Access
Jah, die rip is zekers nie helemaal zuiver ... maar wat boeit mij dat nou ???
't nummertje is zwaar relaxt ... maar doet me wel wat denke aan Ferry's remix van Adagio For Strings, dat ken ook aan mij ligge
Ook hep ik net geleze dat er GEEN Rank 1 remix van komt ... erg jammerz |
ben nooit zo weg van die rank 1 remixen, laten ze maar hun eigen nummers maken (airwave, such is life)
greetz |
|
|
| kreischer2000 |
ferry_corsten-idt_radio-08-08-cable-2002-XXX
vette set van Ferry!!! gister trouwens nog met hem gechat! |
|
|
| TimeportE |
| de hele set van ASOT was top.. echt genoten gister! :) |
|
|
|
|