|
Nieuwe Vette releases - Part III (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
Trancestation-Tasted_Like_Summer_Vinyl_2002
en dan vooral:
a2-ish-the_night_of_the_falling_stars :eyespop: :eek: :eyes: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Zekers te horen op SS Black:
Mauro_Picotto_-_Back_to_Cali_Incl_Picotto_Mix-Vinyl-2002 |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Darkzwever
Laatste nr uit de set van L-Vee op ID&T radio is trouwens helemaal ongelofeloos mooi, dat wordt wachten tot die naam bekend wordt! |
Deze tune is echt master ja :) Dit moet wel een tune zijn van L-vee himself
Voor de thread --> Jurgen_Vries-The_Theme-Promo_Vinyl-2002
lekker vrolijk nummer vol teringherrie :D |
|
|
| TranceFool |
C_And_A-Sweet_Dreams__Incl_Collusion_Remix-Vinyl-2002
Donkey_Rollers-Strike_Again-Vinyl-2002
Human_Evolution-Human_Evolution-Promo_Vinyl-2002
Walt_Vs_Zero_Gi_-_Exciter__Contact-Vinyl-2002 |
|
|
| AFTERNATIVE |
Reeloop-ing_Society-New_Remixes-Vinyl-2002
01-reeloop-ing_society_m.remus_rmx
Die remix vinnik egt super!!! de andere remixen erop zijn al oud |
|
|
| ahp2002 |
01-riva-time_is_the_healer__armin_van_buuren_remix-promo_vinyl
knalknalknallerdeknal |
|
|
| basd |
Underwater Episode 1 (mixed by Darren Emerson & Tim Deluxe)
Heerlijke vette tech-house... wat een ontzettend goede CD ! CD 1 is echt meesterlijk, CD2 moet ik nog even wat beter luisteren maar wat ik tot nu toe gehoord heb klinkt toch ook erg goed. |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Darkzwever
Laatste nr uit de set van L-Vee op ID&T radio is trouwens helemaal ongelofeloos mooi, dat wordt wachten tot die naam bekend wordt! |
ff l-vee gemaild. het laatste nummer van id-t set is van zn opkomende airwave album. de titel wil hij (expres) nog niet bekend maken tegen piracy-gekloot ofzo. het wordt in ieder geval de 2e single die uit zal komen na zn album (eerst zal sunspot zijn) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by ahp2002
ff l-vee gemaild. het laatste nummer van id-t set is van zn opkomende airwave album. de titel wil hij (expres) nog niet bekend maken tegen piracy-gekloot ofzo. het wordt in ieder geval de 2e single die uit zal komen na zn album (eerst zal sunspot zijn) |
Joh flexxx! Thanxx voor de info.. ben zeker wel benieuwd naar dat nieuwe album!! |
|
|
| kreischer2000 |
Solar Stone - Seven Cities [Armin van Buuren Remix]
vette remix! echt meesterlijke track! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Moet een nepper zijn, want ik zie m nml nog nie :D |
|
|
| Cosmic Guy |
| Is geen neppert, iemand van DC (Seven Cities) had een white-promo zei hij, ik heb hem nu ook. Hij is heel chill. |
|
|
|
|