|
The Best VSTi Softsynths (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
here in sweden it cost's around 4000SEK wich equals about 400€ :) |
fan va bra.. då kommer jag hem till dig och bränner det nån dag då ;) |
|
|
| Vizay |
| dbl: inga problem...säg till innan du kommer bara :) (nej de va inget skämt) :D |
|
|
| dj dimwit |
| quote: | Originally posted by dbl
fan va bra.. då kommer jag hem till dig och bränner det nån dag då ;) |
Je haalt de woorden uit m'n mond! |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by dj dimwit
Je haalt de woorden uit m'n mond! |
you leave my mouth alone you hear me!! ;) :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
dbl: inga problem...säg till innan du kommer bara :) (nej de va inget skämt) :D |
skulle ju då iofs vara ganska bra eftersom jag inte har en anning om var du bor ;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by dbl
skulle ju då iofs vara ganska bra eftersom jag inte har en anning om var du bor ;) |
Ekerö....de e ju iaf en sjyst minskning från sthlms miljonbefolkning till ekerös 25000 :D
men jag tror dom andra här på forumet blir gladare om vi tar de här privat :) |
|
|
| Eugene |
Somebody make this thread sticky!
| quote: | Originally posted by Vizay
Ekerö....de e ju iaf en sjyst minskning från sthlms miljonbefolkning till ekerös 25000 :D
|
English, motherfu*ker... :toothless |
|
|
| Haak |
| quote: | Originally posted by Eugene
Somebody make this thread sticky!
|
eh.. it is |
|
|
| Eugene |
| quote: | Originally posted by Haak
eh.. it is |
oh... I'm sorry ;) :toothless :D
that was pretty dumb |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Eugene
Somebody make this thread sticky!
English, motherfu*ker... :toothless |
yeah yeah whatever wanker ;) :D |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Vizay
Ekerö....de e ju iaf en sjyst minskning från sthlms miljonbefolkning till ekerös 25000 :D
men jag tror dom andra här på forumet blir gladare om vi tar de här privat :) |
vahten shploren shpihen nushen van buren en cocken en poopen ?! |
|
|
| marQ de clarQ |
hahahaha :haha:
rak biglal she ata lo mevin shum davar... tov, ahshav leanglit :) |
|
|
|
|