return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Petje af voor het nieuwe mod team.. (pg. 2)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
Ik maak overuren met al dat gemod hiero (LOL). Maar het gaat goed zo dacht ik. Weinig gezeik dus en dat wil ik ook graag zo houden. Pas wel op! Ik zeik nml terug :D


You go girls :D
Jappio
quote:
Originally posted by Pjotr G
t kan ook komen door de zon....:cool:


Volgens mij is de zon dan nu officieel helemaal weg ;)
Blik
quote:
Originally posted by DjRV
die mod verkiezing is niet voor niks geweest,het forum is er een stuk
relaxter op geworden.


kuchekuche

Het is er juist alleen maar kutter op geworden....

(moet erbij zeggen dat het door jouw vriendin komt)

niks tegen jou btw :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Blik


kuchekuche

Het is er juist alleen maar kutter op geworden....

(moet erbij zeggen dat het door jouw vriendin komt)

niks tegen jou btw :)


Ik vind t STUKKEN vooruit gegaan sinds die kloot van een HH weg is. Ik heb met niemand Troubles dus!

Nu is t ff in 1 thread trouble en moet je ze horen zeg. JE ZIT HIER NIET OP IRC!
Optimus
tsja...

Ik mis Jukx...:confused:
DjRV
quote:
Originally posted by Blik


kuchekuche

Het is er juist alleen maar kutter op geworden....

(moet erbij zeggen dat het door jouw vriendin komt)

niks tegen jou btw :)


waarom?omdat het gros hiero niet tegen eerlijkheid en directheid kan?
patsboem hatseflats,welcome in da real world
Blik
quote:
Originally posted by Optimus
tsja...

Ik mis Jukx...:confused:


hij hangt hier rond hoor alleen onder andere naam

en nee, ik vind het er niet beter op geworden, eigenlijk ook niet slechter (ik spreek me nu tegen ja....) het is beetje gelijk gebleven, en dat is dus kut
Blik
quote:
Originally posted by DjRV


waarom?omdat het gros hiero niet tegen eerlijkheid en directheid kan?
patsboem hatseflats,welcome in da real world


nee omdat ik een een mening heb, en als ik vind dat de sfeer omlaag word gehaald door Donna dan mag ik dat zeggen
DjRV
quote:
Originally posted by Blik


nee omdat ik een een mening heb, en als ik vind dat de sfeer omlaag word gehaald door Donna dan mag ik dat zeggen



lol en die zogenaamde sfeer word omlaag gehaald omdat zij zich geen blad voor der mond neemt.

teveel mensen hier die te bang zijn om te zeggen wat ze denken omdat het dan over mensen gaat die veel mp3tjes kunnen krijgen...pfff lekker belangrijk allemaal.
Glanis je doet wel dapper enzo maar wie heeft je in de scene gebracht?

O



:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
!_PeTrUs_!
Lieve mensen, jullie hebben vast wel gehoord van IRC. Ga daar ff lekker met elkaar in discussie. Daar heb je direct contact en hoef je geen blad voor der mond te nemen!


Hij begon zo goed deze thread :(

DjRV
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Lieve mensen, jullie hebben vast wel gehoord van IRC. Ga daar ff lekker met elkaar in discussie. Daar heb je direct contact en hoef je geen blad voor der mond te nemen!



:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

kies nog altijd zelf wel waar ik een discussie begin en waar ik ergens op reageer,aangezien ik ergens op reageer wat hier op het forum word gezegt
!_PeTrUs_!
KANKER ELKAAR DAN MAAR FF FLINK AF!!!!!!!!!!!!

Geen Mod die er tussen komt deze keer.

Ik ben benieuwd!

:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement