return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Petje af voor het nieuwe mod team..
View this Thread in Original format
DjRV
Jajajajaja jongens

die mod verkiezing is niet voor niks geweest,het forum is er een stuk
relaxter op geworden.

Congrat's gozers en keep up the good work:)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by DjRV
Jajajajaja jongens

die mod verkiezing is niet voor niks geweest,het forum is er een stuk
relaxter op geworden.

Congrat's gozers en keep up the good work:)


Het gaat zelfs zó goed dat Donna en RV al een flinke poos van mijn "ignore" afstaan :D cool hè? haha

ik vind t echt een stuk gezelliger geworden en heb eindelijk t gevoel dat iedereen in z'n waarde gelaten wordt :) zou het dan écht allemaal henkie's schuld zijn geweest? ;) of is die ook al stiekum weer terug onder een andere naam :stongue:
DjRV
nou..als zelfs wij met jou kunnen opschieten en andersom ga je toch ff denken aan wat er nu anders is...

be gone evil forces!!!


;)
TranceFool
jep goed werk :)
vraag me af of dit ook echt alleen door de mods komt, volgens mij komt het vooral doordat sommige mensen denken dat er een soort 'nieuwe start' is gemaakt.....maar goed, het is iig wel verbeterd
Pjotr G
t kan ook komen door de zon....:cool:
Little Theseus
Jaaaah!! Ik wilde laatst ookal posten of het nou aan mij lag of dat het echt zo is dat als je ff niet op het forum bent meteen weer heel wat hebt gemist!!!
Yeah! Go mods! :D
DJ_Siesta
ik heb eigenlijk niet veel gemerkt, alleen toen het gezeik begon over henkie_h, toen werdet wat minder enzo, maar tis altijd gezellig hier, en dat word goed voortgezet zo.
DjRV
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ik heb eigenlijk niet veel gemerkt, alleen toen het gezeik begon over henkie_h, toen werdet wat minder enzo, maar tis altijd gezellig hier, en dat word goed voortgezet zo.


precies de reply die ik van jou verwacht had:)
scheelt wel,kan ik je nog beter in hokjes plaatsen:D
Dr. Kuipers
Het niveau is idd wel omhoog gegaan moet ik zeggen.

Weinig offtopic geneuzel (al kan ik ook nie alles bijhouden natuurlijk) :)

Maar is en blijft altijd wel sfeervol hiero :p
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by DjRV


precies de reply die ik van jou verwacht had:)
scheelt wel,kan ik je nog beter in hokjes plaatsen:D


(Y)

New Wave
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Het niveau is idd wel omhoog gegaan moet ik zeggen.

Weinig offtopic geneuzel (al kan ik ook nie alles bijhouden natuurlijk) :)



Wacht maar af tot Optimus en ik meer tijd hebben om te posten :D
Maar idd, sfeervol is het er wel een beetje
:p
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave


Wacht maar af tot Optimus en ik meer tijd hebben om te posten :D
Maar idd, sfeervol is het er wel een beetje
:p


ghehehe, dan heb ej niet genoeg tijd met een avondje lezen:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement