return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מצעד הגאווה
View this Thread in Original format
DjChook
מישהו הולך לזה היום ?
eXeTik
מה אתה חושב אני עושה ער בשעה כזאת ;)
כן... אני, גיא ועוד כמה חברים בדרך לצוד בנים :stongue:
DjChook
זה לא בצהריים ?
eXeTik
כן, אבל עד שמתארגנים
ועד שיוצאים...
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik
כן, אבל עד שמתארגנים
ועד שיוצאים...


נקבות

:)
nimrod levi
צ'וק אני מבין שאתה הולך?
DjChook
ת'אמת לא

:D
DJ-Energy
Chook.....

Do u want to לספר us משהו?
Dj Moriano
זה לא היה כבר בירושלים?
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy
Chook.....

Do u want to לספר us משהו?


Such as ?

eXeTik
יווווווווווווו
איזה קטעים... אתם רואים היה שם כזה דבר שמחלקים מדבקות עם מספרים
עכשיו, המספרים זה יענו מספרי תיבות קוליות
הרעיון זה שאתה מדביק את המספר עליך ואנשים מתקשרים לך לתיבה ומשאירים הודעות...
אקיצר- חברים שלי הזונות האלה שמו לי מדבקה על הגב בלי שידעתי

אז התקשרנו לתיבה סתם בשביל הקטעים- אתם קולטים הומואים משאירים לי מספרי טלפון :stongue:

quote:
Originally posted by Dj Moriano
זה לא היה כבר בירושלים?


כן... אבל שם זה סתם הייתה הפגנה לזכויות ההומואים והלסביות וכל זה
DjChook
חחחחחחחח רונן

החזרת צלצול למישהו ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement