|
מצעד הגאווה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
חחחחחחחחחחחח
לא... :) |
|
|
| DjChook |
| היית רק בהפנינג או גם במצעד ? |
|
|
| eXeTik |
| בעיקר בהפנינג וקצת במצעד... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
בעיקר בהפנינג וקצת במצעד... |
היה מוזיקה טובה ?
דיג'ייז מוכרים ? |
|
|
| eXeTik |
איזה
live chat
אנחנו עושים פה ;)
כן... הייתה מוזיקה טובה, למי שאוהב פרוגרסיב
היינו ליד המשאית של שירזי, לא יודע מי תיקלט שם
הוא היה שמנמן כזה עם קוקו |
|
|
| DjChook |
חפיף, אין לך אייסיקיו ואני לא מחובר ל
HUB עכשיו
:)
העיקר שנהנת |
|
|
| eXeTik |
כן... היה טוב
שלא לדבר על כל הקוקסינלים שהצטלמנו איתם :p |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כן... היה טוב
שלא לדבר על כל הקוקסינלים שהצטלמנו איתם :p |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
תגיד
זה כמו מצעד האהבה ?
כמה אנשים היו ? |
|
|
| oren_naor |
איזה צחוקים
אני וחברים שלי חוזרים מהים
וחזרנו במונית, קיצר הנהג שאל אם אנחנו רוצים צחוקים
אז עברנו ליד כל ההומואים והלסביות
והנהג מקלל אותם
חחחחחחחחחחח
התחלנו לצחוק עליהם
:crazy: :eyespop: :tongue2 :toocool: :gsmile: :D |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחח גם ידידה שלי הלכה לזה
היא התלבשה בכל צבעי הקשת... קטע מגניב לגמרי
אבל היא לא לסבית... וזה דבר טוב :D |
|
|
| yahel222 |
הייתי בים...רציתי ללכת
אבל בסוף נהניתי בים ונשארתי בסלסה אז ויתרתי
אבל בדרך חזרה עברתי שם יאא כמה אנשים.... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
תגיד
זה כמו מצעד האהבה ?
כמה אנשים היו ? |
כן, אותו העיקרון
ולא יודע כמה אנשים במספר אבל די הרבה |
|
|
|
|