return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מצעד הגאווה (pg. 2)
View this Thread in Original format
eXeTik
חחחחחחחחחחחח
לא... :)
DjChook
היית רק בהפנינג או גם במצעד ?
eXeTik
בעיקר בהפנינג וקצת במצעד...
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik
בעיקר בהפנינג וקצת במצעד...


היה מוזיקה טובה ?
דיג'ייז מוכרים ?
eXeTik
איזה
live chat
אנחנו עושים פה ;)

כן... הייתה מוזיקה טובה, למי שאוהב פרוגרסיב
היינו ליד המשאית של שירזי, לא יודע מי תיקלט שם
הוא היה שמנמן כזה עם קוקו
DjChook
חפיף, אין לך אייסיקיו ואני לא מחובר ל
HUB עכשיו

:)

העיקר שנהנת
eXeTik
כן... היה טוב
שלא לדבר על כל הקוקסינלים שהצטלמנו איתם :p
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by eXeTik
כן... היה טוב
שלא לדבר על כל הקוקסינלים שהצטלמנו איתם :p


:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

תגיד
זה כמו מצעד האהבה ?
כמה אנשים היו ?
oren_naor
איזה צחוקים
אני וחברים שלי חוזרים מהים
וחזרנו במונית, קיצר הנהג שאל אם אנחנו רוצים צחוקים
אז עברנו ליד כל ההומואים והלסביות
והנהג מקלל אותם

חחחחחחחחחחח

התחלנו לצחוק עליהם

:crazy: :eyespop: :tongue2 :toocool: :gsmile: :D
Hell_Copter
חחחחח גם ידידה שלי הלכה לזה
היא התלבשה בכל צבעי הקשת... קטע מגניב לגמרי
אבל היא לא לסבית... וזה דבר טוב :D

yahel222
הייתי בים...רציתי ללכת
אבל בסוף נהניתי בים ונשארתי בסלסה אז ויתרתי

אבל בדרך חזרה עברתי שם יאא כמה אנשים....
eXeTik
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
תגיד
זה כמו מצעד האהבה ?
כמה אנשים היו ?


כן, אותו העיקרון
ולא יודע כמה אנשים במספר אבל די הרבה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement