|
מצעד הגאווה
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| מישהו הולך לזה היום ? |
|
|
| eXeTik |
מה אתה חושב אני עושה ער בשעה כזאת ;)
כן... אני, גיא ועוד כמה חברים בדרך לצוד בנים :stongue: |
|
|
| eXeTik |
כן, אבל עד שמתארגנים
ועד שיוצאים... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כן, אבל עד שמתארגנים
ועד שיוצאים... |
נקבות
:) |
|
|
| nimrod levi |
| צ'וק אני מבין שאתה הולך? |
|
|
| DJ-Energy |
Chook.....
Do u want to לספר us משהו? |
|
|
| Dj Moriano |
| זה לא היה כבר בירושלים? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
Chook.....
Do u want to לספר us משהו? |
Such as ? |
|
|
| eXeTik |
יווווווווווווו
איזה קטעים... אתם רואים היה שם כזה דבר שמחלקים מדבקות עם מספרים
עכשיו, המספרים זה יענו מספרי תיבות קוליות
הרעיון זה שאתה מדביק את המספר עליך ואנשים מתקשרים לך לתיבה ומשאירים הודעות...
אקיצר- חברים שלי הזונות האלה שמו לי מדבקה על הגב בלי שידעתי
אז התקשרנו לתיבה סתם בשביל הקטעים- אתם קולטים הומואים משאירים לי מספרי טלפון :stongue:
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
זה לא היה כבר בירושלים? |
כן... אבל שם זה סתם הייתה הפגנה לזכויות ההומואים והלסביות וכל זה |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחח רונן
החזרת צלצול למישהו ? |
|
|
|
|