|
ספידרמן
|
View this Thread in Original format
| oren_naor |
הייתי אתמול בסרט הזה...
סרט טוב, למי שאהב את הסידרה...
איזה אפקטים מדהימים יש שם....!!! |
|
|
| Hell_Copter |
יש ט'רד על סרטים כבר!!
שמעתי הסרט בהתחלה נחמד ואז הוא ממש ממש משעמם
זה שהוא שעתיים לא נותן לו קרדיט כמו שאמרו בביקורת... זה סתם הורס אותו עוד יותר |
|
|
| DjChook |
| חחח רועי מה אתה חוטף הסטריה לא נגענו בטרד ההוא שנים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח רועי מה אתה חוטף הסטריה לא נגענו בטרד ההוא שנים |
לא מתעצבן אחי!!!
סתם ציינתי עובדה
חוץ מזה מה זה משנה בכלל?!
אמרו חרא סרט |
|
|
| DjChook |
ואלה אני בטעם של בן דוד שלי
וגם ככה זה סרט שתכננתי ללכת אליו
ובחיים עוד לא מצאתי סרט שהסכמתי עם הביקורות |
|
|
| oren_naor |
| ראסמי הביקורות לא מעיינות אותי, אני בחיים לא קורא אותם... |
|
|
| oren_naor |
בסרט אתמול
אז הראו פרסומת לסרט שיבוא בקרוב
triple X
משהו כזה...
נראה לי סרט טוב... |
|
|
| Hell_Copter |
ראסמי זה על הזין שלי
הסרט האחרון שהייתי בו היה כוכב הקופים וזה היה לפני איזה שנה ומשהו נראה לי
ושמעתי ברדיו את הביקורת... נראה לך אני באמת יפתח עיתון כדי לקרוא ביקורת מזדיינת על סרט?! :stongue: |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ראסמי זה על הזין שלי
הסרט האחרון שהייתי בו היה כוכב הקופים וזה היה לפני איזה שנה ומשהו נראה לי
ושמעתי ברדיו את הביקורת... נראה לך אני באמת יפתח עיתון כדי לקרוא ביקורת מזדיינת על סרט?! :stongue: |
יוואו איזה סרט גרוע זה היה...!!! |
|
|
| Hell_Copter |
למה זה דווקא היה סרט חמוד ביותר...
אבל עזוב אותך אחי אנחנו גולשים מהנושא |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
למה זה דווקא היה סרט חמוד ביותר...
אבל עזוב אותך אחי אנחנו גולשים מהנושא |
:-) |
|
|
| NeMeSiS1234 |
דווקא ראיתי 20 דקות של הסרט הזה ואני מוריד את ההמשך שלו עכשיו והוא פשוט מהממם
אולי כמו שאמרת רועי הוא טוב רק בהתחלה אבל איזה התחלה!!! |
|
|
|
|