return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
ספידרמן
View this Thread in Original format
oren_naor
הייתי אתמול בסרט הזה...
סרט טוב, למי שאהב את הסידרה...

איזה אפקטים מדהימים יש שם....!!!
Hell_Copter
יש ט'רד על סרטים כבר!!
שמעתי הסרט בהתחלה נחמד ואז הוא ממש ממש משעמם
זה שהוא שעתיים לא נותן לו קרדיט כמו שאמרו בביקורת... זה סתם הורס אותו עוד יותר
DjChook
חחח רועי מה אתה חוטף הסטריה לא נגענו בטרד ההוא שנים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחח רועי מה אתה חוטף הסטריה לא נגענו בטרד ההוא שנים


לא מתעצבן אחי!!!
סתם ציינתי עובדה
חוץ מזה מה זה משנה בכלל?!
אמרו חרא סרט
DjChook
ואלה אני בטעם של בן דוד שלי

וגם ככה זה סרט שתכננתי ללכת אליו

ובחיים עוד לא מצאתי סרט שהסכמתי עם הביקורות
oren_naor
ראסמי הביקורות לא מעיינות אותי, אני בחיים לא קורא אותם...
oren_naor
בסרט אתמול
אז הראו פרסומת לסרט שיבוא בקרוב
triple X

משהו כזה...
נראה לי סרט טוב...
Hell_Copter
ראסמי זה על הזין שלי
הסרט האחרון שהייתי בו היה כוכב הקופים וזה היה לפני איזה שנה ומשהו נראה לי
ושמעתי ברדיו את הביקורת... נראה לך אני באמת יפתח עיתון כדי לקרוא ביקורת מזדיינת על סרט?! :stongue:
oren_naor
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ראסמי זה על הזין שלי
הסרט האחרון שהייתי בו היה כוכב הקופים וזה היה לפני איזה שנה ומשהו נראה לי
ושמעתי ברדיו את הביקורת... נראה לך אני באמת יפתח עיתון כדי לקרוא ביקורת מזדיינת על סרט?! :stongue:


יוואו איזה סרט גרוע זה היה...!!!
Hell_Copter
למה זה דווקא היה סרט חמוד ביותר...
אבל עזוב אותך אחי אנחנו גולשים מהנושא

oren_naor
quote:
Originally posted by Hell_Copter
למה זה דווקא היה סרט חמוד ביותר...
אבל עזוב אותך אחי אנחנו גולשים מהנושא


:-)
NeMeSiS1234
דווקא ראיתי 20 דקות של הסרט הזה ואני מוריד את ההמשך שלו עכשיו והוא פשוט מהממם
אולי כמו שאמרת רועי הוא טוב רק בהתחלה אבל איזה התחלה!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement