|
רשמו את קשריכם
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
אנשים
מעניין אותי מי מכיר\פגש\ראה\לומד עם וכו' בפורום הזה
כל האנשים פה מתחילים להתבלבל לי אז אולי זה קצת יעזור
אז ככה:
אני חבר טוב מאד של
nimrod levi
שהוא גם לומד בכיתה שלי
anthemfreak
אמר לי שהוא לומד איתי באותו ביצפר והוא קטן ממני בשנתיים
אני עולה לי"ב והוא ל-י
וחוץ מזה יש עוד מספר מצומצם של אנשים שאני מכיר שגם צ'וק מכיר כי אנחנו גרים די קרוב
ו... זהו בערך
anyway
post your connections :haha: |
|
|
| MoSH_MaN |
אז ככה:
אני חבר של נמרוד
Dj 2 Tall
שהוא אח של חברה של אחותי שבשכבה שלי
אני גם מכיר את
דלוקס שקוףץ לכאן לפעמים על השירים הטובים שלו
עוד מעט גם חבר שלי יצטרף לפורום וזהו....
מי שאני הכי רוצה לראות זה את צ'וק (חן) שהוא פשוט הכי גבר מכולם וזה לא אומר שאתם לא ,אבל הוא פשוט שיא
ובכלל בזכותו אני כאן
אז זהו |
|
|
| Hell_Copter |
פה זה ככה...
באותה שכבה (warpped_) אני ותומר
אריק שכבה מעלינו באותו בית ספר... לפחות הוא היה כי הוא סיים עכשיו
צח בשכבה שלנו אבל בבית ספר אחר... והכרתי אותו עוד לפני הפורום דרך חברים שלי
ואריאל השרוט שכל הזמן קופץ לביקורים
עכשיו אני צריך להפגש כבר לאיזה לאפה עצבנית בכיפה עם מורן אבל הבנאדם עסוק בנתיים :)
אה וראיתי את דותן בדיסקוטק... אבל לא ידעתי שזה הוא עד אחרי שהוא שלח תמונה |
|
|
| oren_naor |
אני בן דוד של חן
וראסמי מוש אין לך מושג איזה גבר הוא...
וגם דותן גר בר"ג והוא לומד בבליך...
אבל אני לא ראיתי אותו אף פעם... |
|
|
| Flotser |
| אני כאן לבדי :sadgreen: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מי שאני הכי רוצה לראות זה את צ'וק (חן) שהוא פשוט הכי גבר מכולם וזה לא אומר שאתם לא ,אבל הוא פשוט שיא
ובכלל בזכותו אני כאן
|
מת עליך גבר. אל דאג
:) |
|
|
| oDrori |
כל מקרה : אני וברק
Global Trancemuzik
למדנו באותו בי"ס בכתה ז-ט... ואני נפגש מחר עם ערן
eran (הפתעה)
ואייל
DJ Trinity
...
בזה זה מסתכם |
|
|
| Dj Moriano |
אני מכיר טוב את
gadi S.
שהוא רשם רק 4 פוסטים או משהו כזה....
ויש סיכוי דיי גדול שאני ראיתי את מוש אבל אני לא יודעתי שזה הוא.... |
|
|
| Djsamorai |
| אני לבד !!:( :conf: :( :confused: :nervous: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אני מכיר טוב את
gadi S.
שהוא רשם רק 4 פוסטים או משהו כזה....
ויש סיכוי דיי גדול שאני ראיתי את מוש אבל אני לא יודעתי שזה הוא.... |
מתי?
אולי היום? |
|
|
| Dj Moriano |
| לא היום כללית בקניון או בכיכר יכול להיות שראיתי אותך אבל לא ידעתי שזה אתה.... |
|
|
|
|