return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
רשמו את קשריכם (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
הייתי בכיכר פעם אחת...
וזה היה ביום של המגן במחשבים בתיכון שלנו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הייתי בכיכר פעם אחת...
וזה היה ביום של המגן במחשבים בתיכון שלנו


בנאדם הוא מדבר בכלליות שיכול להיות שהוא ראה אותך
הוא לא אמר שהוא ראה
Scorchio
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עכשיו אני צריך להפגש כבר לאיזה לאפה עצבנית בכיפה עם מורן אבל הבנאדם עסוק בנתיים


ולא תזמין את סחבק לבוא איתכם?
:(
Agent-Fire
גם אני כאן לבדי מתבודד...
:sadgreen:








:tongue2
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio


ולא תזמין את סחבק לבוא איתכם?
:(


חופשי אחי :)
אפילו אפשר להזמין את אריאל שיוריד בנו איזה לאפה (רק שאחר כך לא יוריד איזה 4 פיצות איתה... או שזה רק השפעה של שניצל'ס)1
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio


ולא תזמין את סחבק לבוא איתכם?
:(


יאללה בוא נקבע כבר משהוא כוס אמק ...
:)

אני יודע שאני לא פה הרבה - אבל תקבעו משהוא
ותודיעו לי
לרועי יש את הטלפון
:)
Hell_Copter
מתי אתה חוזר לצבא??
בואו נעשה את זה ממש בימים הקרובים
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מתי אתה חוזר לצבא??
בואו נעשה את זה ממש בימים הקרובים


אני חוזר מחר - דרך אגב יש לי מחר יום הולדת
:)

אבל אני שוב חוזר הבייתה ביום חמישי
ואפילו דיי מוקדם - אפשר בחמישי באמת
:)
Hell_Copter
קודם כל מזל טוב!!!!

אז תרים טלפון שאתה חוזר ביום חמישי ונארגן הכל
oDrori
Hוצא די אוף טופיק... אבל איפה זה הכיפה האדומה הזה?

Hell_Copter
ביער איפה שהזאב הגדול והרשע...
סתם... זה ברעננה בערך מול מרכז אלרם למי שמכיר
על רחוב אחוזה
oDrori
נשתדל להשיג הסעה... בכל מקרה, מי פה הכי קרוב לגעש?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement