|
רשמו את קשריכם (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
הייתי בכיכר פעם אחת...
וזה היה ביום של המגן במחשבים בתיכון שלנו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הייתי בכיכר פעם אחת...
וזה היה ביום של המגן במחשבים בתיכון שלנו |
בנאדם הוא מדבר בכלליות שיכול להיות שהוא ראה אותך
הוא לא אמר שהוא ראה |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עכשיו אני צריך להפגש כבר לאיזה לאפה עצבנית בכיפה עם מורן אבל הבנאדם עסוק בנתיים |
ולא תזמין את סחבק לבוא איתכם?
:( |
|
|
| Agent-Fire |
גם אני כאן לבדי מתבודד...
:sadgreen:
:tongue2 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ולא תזמין את סחבק לבוא איתכם?
:( |
חופשי אחי :)
אפילו אפשר להזמין את אריאל שיוריד בנו איזה לאפה (רק שאחר כך לא יוריד איזה 4 פיצות איתה... או שזה רק השפעה של שניצל'ס)1 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ולא תזמין את סחבק לבוא איתכם?
:( |
יאללה בוא נקבע כבר משהוא כוס אמק ...
:)
אני יודע שאני לא פה הרבה - אבל תקבעו משהוא
ותודיעו לי
לרועי יש את הטלפון
:) |
|
|
| Hell_Copter |
מתי אתה חוזר לצבא??
בואו נעשה את זה ממש בימים הקרובים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מתי אתה חוזר לצבא??
בואו נעשה את זה ממש בימים הקרובים |
אני חוזר מחר - דרך אגב יש לי מחר יום הולדת
:)
אבל אני שוב חוזר הבייתה ביום חמישי
ואפילו דיי מוקדם - אפשר בחמישי באמת
:) |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל מזל טוב!!!!
אז תרים טלפון שאתה חוזר ביום חמישי ונארגן הכל |
|
|
| oDrori |
| Hוצא די אוף טופיק... אבל איפה זה הכיפה האדומה הזה? |
|
|
| Hell_Copter |
ביער איפה שהזאב הגדול והרשע...
סתם... זה ברעננה בערך מול מרכז אלרם למי שמכיר
על רחוב אחוזה |
|
|
| oDrori |
| נשתדל להשיג הסעה... בכל מקרה, מי פה הכי קרוב לגעש? |
|
|
|
|