return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
In Search Of Sunrise
View this Thread in Original format
Optimus
Kies de beste uit... verklaar je nader, waarom je voor die cd heb gekoezen:)
DJ_Siesta
ISOS 2, uiteraard, zo chille tracklisting, en ook gewoon zoo chill, tja kannet niet uitleggen, maar isos 2 is voor mij echt de lekkerste.
kreischer2000
Deeltje 1 toch wel, heerlijke cd, prachtig opgebouwd en erg goede tracklist en het doet me denken aan de zomer van 99 lekker chill op het strand heerlijk
theoden
voor mij geen moeilijke keus...

mijn all-time favourite cd:
IN SEARCH OF THE SUNRISE


het eerste deel is ongeevenaard, de tracks zijn subliem
Access
[Schaam-Me-Diep-Mode]Ik hep (nog) geen enkele ISOS[/Schaam-Me-Diep-Mode]

Maar ik hep ze wel 'n paar keer gehoord en vond deel 2 toch 't best.
Gewoon lekker relaxe met Rui Da Silva enzo ... erg relaxt

Zodra ik weer de geld-pest hep koop ik ze gewoon alle 3 tegelijk...
Misschien vandaag ff :toothless :toothless :toothless
!_PeTrUs_!
Alle 3 passen in hetzelfde rijtje als je t mij vraagt. Allemaal TOP!
Optimus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Alle 3 passen in hetzelfde rijtje als je t mij vraagt. Allemaal TOP!



ha lul, je hebt de poll veranderd:p
t was de bedoeling dat ze een keuze maakten ghehehe
Miss Proximus
ik vind ze allemaal kut :)

tiesto doet het gewoon niet voor mij! ik mis gewoon iets in zijn sets (behalve die van sensation 2000 :p)

wacht maar opd e volgende GU: Antiphus in Leeuwarden :p
AlFerox
en mijn vote is verdwenen! :(
ik kende ze alle drie niet..
AlFerox
quote:
Originally posted by Miss Proximus

wacht maar opd e volgende GU: Antiphus in Leeuwarden :p



ohh, ik dacht in Klazienaveen! ;) :D

mr.marcello
Ik moet allereerst zeggen dat ze alledrie echt super-chill zijn!! Maar als ik dan toch een keuze moet maken, ga ik voor de eerste. Dit omdat bij veel dingen de eerste in een reeks toch de mooiste is!
Daarnaast spreekt ook de tracklisting van ISOS1 me het meeste aan...

Met vriendelijke groet.
kolkiewolkie
ken ze geen van allen :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement