|
In Search Of Sunrise (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| theoden |
lol....
tranceaddict zijnde en NIET isos kennen?????
heeeeeel erg vreemd |
|
|
| serialkillah |
Deel 1 is en blijft toch de beste....
deel 2 en 3 zijn uiteraard ook erg bruut |
|
|
| Donna |
| 1 is voor mij de speciaalste en krijg daar heel goede gevoellens en memories bij,2 is mooi maar niet echt ingeslagen bij mij,3 vind ik weer onwijs vet. |
|
|
| Oxygen |
| Nummer 1 is nummer 1 :D :D |
|
|
| Kamaya |
Ik vind nr. 1 toch echt de beste. 3 zit in de buurt, 2 heb ik wel, maar is een beetje langs me heen gegaan.
1 heeft mij het meest kunnen boeien.
mzzl. |
|
|
| tijs08 |
duidelijke nummer 1 voor mij is Deel 1
Das echt een CD die je opzet en je echt meeneemt op een super chille summer windvlaag :D en die je dan na 74 minuten weer met beide benen op de grond laat komen met toch wel drie absolute anthems in trance!! Lange - I Believe, alleen al omdat dat nummer erop staat!! Echt waanzinnig nummer. En omdat het een beetje oude stijl trance is.. net als magik 5 wat ik ook het beste magik deel vind!!
Deel 2 komt ook ver.. maar overtreft 1 dus niet. Home is daarop echt DE topper.
Deel 3 moet ik vaker horen. En duurt niet lang meer voor ik die gehele cd live te horen krijg.. op de release party!! Daar zullen ook wel een hoop herinneringen aan komen en dan word dat ook weer een memorabele CD!! |
|
|
| moogwai |
Tot nu toe deel 1.. echt een mega vette chille cd! Na Magik 6 en Live At Innercity de beste van Tiesto... ISOS1 heb ik ook grijs gedraait net als deze andere twee :)
My favo's van ISOS1...
3. Billie Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix)
6. Cabala - Dark Blue
9. Technique - Sun Is Shining (Mash Up Matt Remix)
11. Kamaya Painters - Far From Over
12. Lange - I Believe (DJ Tandu Remix)
13. The Morrighan - Remember (To The Millennium) (Lange Remix)
Ik vind ISOS2 ook super.. alleen daar staan net een paar "mindere" tracks op zoals...
09 Baracoa - Delirio (Venus Mix)
13 Breeder - Tyrantanic (Slacker's Kingdom Com Mix)
14 Max Graham - Airtight
Niet echt mijn "cup of tea" :D
De rest vind ik wel zwaar goed.. met als hoogtepunt dit ongelooflijk vette stuk:
03 Kamaya Painters - Summerbreeze
04 Rui Da Silva - Touch Me
05 Salt Tank - Eugina (Micheal Woods Remix)
06 Cass & Slide - Perception (New Vocal Mix)
07 Mekka - Diamondback
08 BT - Dreaming (Lucid's 12inch Club Mix)
en Coast 2 Coast natuurlijk ;)
ISOS 3 ken ik nog niet goed genoeg om daar een oordeel over te geven... alleen Gabriel & Dresden roelen zwaar! |
|
|
| Smirnoff |
ik kan niet kiezen, ik vind ze allemaal even lekker.
Zelfs m,n vriendin vind ze mooi en dat wil heel wat zeggen !
Maar als ik er 1 uit moest kiezen zou ik 2 nemen.
1 vond ik iets minder en 3 heb ik nog niet vaak genoeg geluisterd. |
|
|
| Remy D |
1 en 2 zijn echt SUPER!!!!! En 1 nog wel iets beter dan 2.
Maar wat deel 3 al bij mij heeft gedaan is onbeschrijvelijk!!! Heb hem nu al zo vaak geluisterd en kan er gewoon echt genoeg van krijgen. Super :D:D. Nou vind ik Gabriel and Dresden ook een geschenk uit de hemel. Wat kunne die gasten muziek maken. :D:D:D
Zou trouwens ook naar de Releasepary gaan, maar doe dat toch maar niet. Heb Tiesto nou de afgelopen maand 2 x 3 uur horen draaien en het was allebei SUPER. Maar echt veel verschil qua platenkeus zat er niet in de sets dus ik verwacht ook niet dat dat volgende week gebeurt. :D:D En ik vind de kaartverkoop te schraal geregeld. :(
Verder kan ik niet wachten op de Tiesto remix van Gatex :D:D |
|
|
| Cosmic Guy |
| Ik blijf bij 1, de 1e blijft toch het speciaalst... En daarbovenop, de nummers zijn gewoon het best |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Remy D
Zou trouwens ook naar de Releasepary gaan, maar doe dat toch maar niet. Heb Tiesto nou de afgelopen maand 2 x 3 uur horen draaien en het was allebei SUPER. Maar echt veel verschil qua platenkeus zat er niet in de sets dus ik verwacht ook niet dat dat volgende week gebeurt. :D:D En ik vind de kaartverkoop te schraal geregeld. :(
|
begrijpelijk... maar zou wel tof zijn als je er ook bij was!! Moeite voor een kaartje doen...... glad to be helpfull. |
|
|
| basd |
| Ik vind deel 2 toch wel (tot nu toe) de beste uit de serie. Heerlijke chill-out CD, met een paar ontzettend gave nummers erop (Perception, Touch me, Tyrantanic, Eugina (Marcel Woods remix).. Elke keer weer als ik em aanzet weet ik weer waarom ik dit een van de beste CD's uit mijn collectie vind. Dat begint al bij de eerste plaat: Tastexperience - Tantrix... VET ! |
|
|
|
|