|
In Search Of Sunrise
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| Kies de beste uit... verklaar je nader, waarom je voor die cd heb gekoezen:) |
|
|
| DJ_Siesta |
| ISOS 2, uiteraard, zo chille tracklisting, en ook gewoon zoo chill, tja kannet niet uitleggen, maar isos 2 is voor mij echt de lekkerste. |
|
|
| kreischer2000 |
| Deeltje 1 toch wel, heerlijke cd, prachtig opgebouwd en erg goede tracklist en het doet me denken aan de zomer van 99 lekker chill op het strand heerlijk |
|
|
| theoden |
voor mij geen moeilijke keus...
mijn all-time favourite cd:
IN SEARCH OF THE SUNRISE
het eerste deel is ongeevenaard, de tracks zijn subliem |
|
|
| Access |
[Schaam-Me-Diep-Mode]Ik hep (nog) geen enkele ISOS[/Schaam-Me-Diep-Mode]
Maar ik hep ze wel 'n paar keer gehoord en vond deel 2 toch 't best.
Gewoon lekker relaxe met Rui Da Silva enzo ... erg relaxt
Zodra ik weer de geld-pest hep koop ik ze gewoon alle 3 tegelijk...
Misschien vandaag ff :toothless :toothless :toothless |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Alle 3 passen in hetzelfde rijtje als je t mij vraagt. Allemaal TOP! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Alle 3 passen in hetzelfde rijtje als je t mij vraagt. Allemaal TOP! |
ha lul, je hebt de poll veranderd:p
t was de bedoeling dat ze een keuze maakten ghehehe |
|
|
| Miss Proximus |
ik vind ze allemaal kut :)
tiesto doet het gewoon niet voor mij! ik mis gewoon iets in zijn sets (behalve die van sensation 2000 :p)
wacht maar opd e volgende GU: Antiphus in Leeuwarden :p |
|
|
| AlFerox |
en mijn vote is verdwenen! :(
ik kende ze alle drie niet.. |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
wacht maar opd e volgende GU: Antiphus in Leeuwarden :p |
ohh, ik dacht in Klazienaveen! ;) :D |
|
|
| mr.marcello |
Ik moet allereerst zeggen dat ze alledrie echt super-chill zijn!! Maar als ik dan toch een keuze moet maken, ga ik voor de eerste. Dit omdat bij veel dingen de eerste in een reeks toch de mooiste is!
Daarnaast spreekt ook de tracklisting van ISOS1 me het meeste aan...
Met vriendelijke groet. |
|
|
| kolkiewolkie |
| ken ze geen van allen :p |
|
|
|
|