|
groeten uit ...
|
View this Thread in Original format
| DJ Bazz |
misschien wel handig een groeten uit ... thread, dan heb je niet van die losse threads
hier iig de groeten uit italie, ik zit net ergens onder florence op een camping, nog wel met m'n ouders maar ik ga straks nog met maten:)
tis wel een rielekste camping hier, alles erop en eraan, iets van 5 zwembaden en een sauna enz.. owja ook nog een discotheek, maar dat is echt een ballentent, zeer slechte dj!:whip: (had ik mijn vinyl maar meegenomen, ik twijfelde nog) hij draait alleen maar van die oude bagger en soms wat van dat goedkope italiaanse hardhouse. gelukkig loopt er wel wat lekkers rond, dus dat komt wel goed :D
Greetz DJ Bazz |
|
|
| DJ_Siesta |
rielekst , damn ik krijg zin in vakantie :p
greetzor uit Joure :rolleyes: |
|
|
| MaGiK54 |
| Hierbij wil ik alsnog de groeten doen uit de Costa de Sol. Ben al weer drie dagen terug en het bevalt me hier helemaal niks. Geen 40 graden meer, dus geen strand, zwembad, zon, enz enz meeer. Morgen weer voor het eerst werken :whip: en ik heb helemaal geen zin. |
|
|
| total woot |
dan doe ik alvast de groeten uit berlijn en praag :D:D:D
(volgende week ga ik pas, maar denk niet dat dan ik ga internetten)
grtzz
WooT |
|
|
| Donna |
| jullie maken der een nepthread van,post dan gewoon niks *STOM*:rolleyes: |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Donna
jullie maken der een nepthread van,post dan gewoon niks *STOM*:rolleyes: |
 |
|
|
| Donna |
| Mjaaaa wat zallik zeggen,je bent niet echt mn typje,maar waar doe je de groetjes vandaan knul? |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Donna
Mjaaaa wat zallik zeggen,je bent niet echt mn typje,maar waar doe je de groetjes vandaan knul? |
POST dan niks, je maakt er een waardeloze thread van *STOM*
zeg danngewoon niks als het je ergert..... |
|
|
| Donna |
| *GAAAAAAP* Groetjes uit wormerveer,t regent hier,in friesland ook? |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Donna
*GAAAAAAP* Groetjes uit wormerveer,t regent hier,in friesland ook? |
ben je zo moe?? hier ist motregen, rotweer is
greetzor |
|
|
| TranceFool |
| Ik ben vanaf morgen ook weg hierzo, bescheiden 1 weekje maar . Lekker naar Lloret ff flink feesten. Vandaag was voor mij echt CD-bakdag. Nog snel ff voor op vakantie ISOS3, dubbelalbum Tiesto, album CG en nog 2 zelfgemaakte CD'tjes. Ik ben dus helemaal klaar alleen nog ff koffer pakken en heb er MEGA zin in. Dus laterrrrrrr, ben er volgende week dinsdag, woensdag weer :) |
|
|
| TimeportE |
ik kom net terug uit Calella, en ik moet zeggen SSSSSHHHHHIIIIITTTTT wat een coole vakantie heb ik gehad! en enorm uit mijn dak gegaan daar in de discotheken.. in the avenue werd gewoon de laatste 2 uur heerlijke diepe progressive gedraaid! ik kende geen enkel nummer, heerlijk gewoon!
nog veel meer rare fratsen uitgehaald maar die zal ik jullie besparen! :D
groeten uit Nijmegen! |
|
|
|
|