|
מזל טוב למורן!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
מזל טוב אחי
שיהיה לך עד 120!!!!!!!
בהצלחה בצבא
תמשיך להיות אחלה בנאדם ולבוא לבקר אותנו פה בפורום
חולה עליך אחי!!!!
נ.ב - הדיסקים בדרך אחי
;) |
|
|
| MoSH_MaN |
מזל טוב גבר!
סורי אני רץ ! |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב גבר!!!!!!!!!!!!!!
אני וצח ואולי גם אריק ותומר ניקח אותך ללאפה על חשבוננו :D
יש מצב חברים?? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
מזל טוב
וואי כמה ימי הולדת יהיו בחודש הזה
אשכרה יותר מחצי פה סרטנים |
|
|
| oDrori |
איפה נפגשים? אני אצטרף לספונסרים...
מזל טוב אחי שיעבור מהר עד ליומולדת 21, הכי שמחה
;) |
|
|
| Hell_Copter |
בכיפה אדומה
כנראה יום חמישי שמורן יחזור מהצבא
זה יהיה המפגש של כולנו
:disbelief |
|
|
| Dj Moriano |
מזל טוב אחי....
אם אתם הולכים ללאפה תודיעו אולי אני אצטרף.... |
|
|
| DjChook |
אחי מזל טוב לך גבררר
בזכותך כולנו מדברים פה
בעברית :) |
|
|
| DjNumShum |
מזל טובבב
בן כמה? 19 או 20? |
|
|
| Izzy |
Happy birthday buddy!
may you have lots of luck, wealth and happiness in life.
hope to talk to you soon
:) |
|
|
| fastmp3 |
מזל טוב Moran
i wish you a happy birthday full of joy , cakes , gifts , and all that you wish :) come back again we miss you here :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by fastmp3
מזל טוב Moran
|
Nice man.. |
|
|
|
|