return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מזל טוב למורן!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
oren_naor
מזל טוב גבר...
MoSH_MaN
הוא בן 19

מחזור 83

אם אני לא טועה........


מ ז ל ט ו ב

:toocool:

גם לך מגיע

למרות שחן יש רק אחד ;)
nimrod levi
מזל טוב גבר!
שתזכה לחיים ארוכים
:gsmile: :gsmile:
Scorchio
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מזל טוב גבר!!!!!!!!!!!!!!
אני וצח ואולי גם אריק ותומר ניקח אותך ללאפה על חשבוננו :D
יש מצב חברים??


בטח
תגיד איפה ואני שם
מזל טוב
:D
Agent-Fire
!!! מזל טוב

:) :) :) :) :) :) :) :)
TranceGiant
MAZAL TOV!!

may the ty years of the army pass as quickly as possible
never forget us here, never forget the music..and friends..and girls ;)

ad 120


P.S.
You ******s...Make me all jealous with you Kipa Aduma talking. Thats the place where I grew up !!!! Best shuarma in the world... :confused:
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

למרות שחן יש רק אחד ;)


:gsmile:
Scorchio
עדי אין מה לעשות היית צריך לחשוב על זה לפני שעברת לאוסטריה
:)
warpedd_
מזל טוב מורן

ורועי תדבר איתי רק
מה מי מתי
אני יביא את המצלמה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TranceGiant
P.S.
You ******s...Make me all jealous with you Kipa Aduma talking. Thats the place where I grew up !!!! Best shuarma in the world... :confused:


חחחחחח היית צריך לחשוב מה יותר שווה... לעבור לאוסטריה או לאכול בפנאן איתנו שווארמה שם!!
אבל ת'אמת זאת לא השווארמה הכי פצצה בעולם... הכי פצצה זה שווארמה פצץ ברמת השרון אבל די עם האוף טופיק...

מחר נעשה לנו מפגשון בסבבה וברוך השם כולם יהיו שבעים ומרוצים

oren_naor
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אבל ת'אמת זאת לא השווארמה הכי פצצה בעולם... הכי פצצה זה שווארמה פצץ ברמת השרון אבל די עם האוף טופיק...



גברר...
אין יותר טוב משמש בר"ג...

אולי חזן בחיפה
אבל שמש זה אחד הטובים...
yahel222
מזל טוב אח שלה !!!

ושמש שולט !

ומורן מתי אתה חוזרררר
צריך לדבר להעביר חוויות על קוס !!!!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement