|
פינוקי קיבה - גרסת אמצע הלילה
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
מה הנשנוש - לילה בשולט אצלכם? אצלי אמנם מצריך קצת טרחה אבל זה ככה:
פיתה עם מלא קטשופ ומיונז, גבנ"צ, זיתים, עגבניות, זעתר מעט פפריקה סתם בשביל הצבע... זרוק לטוסטר אובן עשר דקות ובון אפטיט... |
|
|
| DjNumShum |
למי יש כח להתאמץ כלכך בלילה
אני מקסימום מפשיר 2 פיתות ומנגב חומוס מהקופסה |
|
|
| MoSH_MaN |
| מישהו כאן חסר חיים...חח סתם |
|
|
| nimrod levi |
לוקחים איזה שקית ביסלי או במבה אני יודע ומחסלים
:D |
|
|
| Scorchio |
| המ באמצע הלילה הכי סטייל לפתוח קופסא של קרקרים כאלה ולהפציץ קוטג' ואללה זה סבבה |
|
|
| nimrod levi |
ראסמי לפעמים גם עוגיות עבאדי זה לא רע...
וקרקרים זה רעיון לא רע |
|
|
| Hell_Copter |
לפעמים סתם אני לוקח איזה בייגלה או במבה או משהו כזה
ולפעמים ילקי ושקית שוקו... השוקו אחושילינג ממלא!! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מישהו כאן חסר חיים...חח סתם |
Dude
השעה הייתה איזה שלוש בלילה ואני לא הצלחתי להרדם... נראה לי שהעניין של חסר חיים כבר היה ברור לא?
אנשים איזה חוסר השקעה... סתם האמת הטוסט גבינה זה טריט של פעם ב. בד"כ מועדף לחטוף איזה מילקי מהמקרר אצלי... |
|
|
| BaGo D Remixer |
לקחת קערה, לפתוח במבה, לשפוך הכל לקערה, לקחת ביסלי גריל, לשים בקערה, לקחת ביסלי פלאפל, לשים בקערה.
לקחת לחדר.
לחזור למטבח.
לקחת קולה, לקחת כוס (לא חשבתי על זה ככה) ולקחת הכל לחדר..
ל-ה-ת-פ-נ-ק!
שיווווווו אני מרגיש כמו גיל חובב |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | | Originally posted by oDrori בד"כ מועדף לחטוף איזה מילקי מהמקרר אצלי... |
היצרנים של מילקי היו יכולים כבר מזמן להחפיל פי 10 את המכירות שלהם
הם רק צריכים להתחיל לייצר מילקי בלי השוקולד המסריח שתופס בערך 90 אחוז מכל הגביעה
איזה טוב זה היה יכול להיות, כאילו מילקי אקסטרה לרג' רק אם קצפת
יוווו הייתי אוכל איזה 10 כאלה ביום
:crazy: :tongue2 :crazy: :crazy: |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
ראסמי לפעמים גם עוגיות עבאדי זה לא רע...
|
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
אני מאלה שלא עושים חשבון בלילה אם בא לי אני דופק סטייק בחצות
אבל בדרך כלל בלילה זה ארטיק + רד בול גם אם אני רעב |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
היצרנים של מילקי היו יכולים כבר מזמן להחפיל פי 10 את המכירות שלהם
הם רק צריכים להתחיל לייצר מילקי בלי השוקולד המסריח שתופס בערך 90 אחוז מכל הגביעה
איזה טוב זה היה יכול להיות, כאילו מילקי אקסטרה לרג' רק אם קצפת
יוווו הייתי אוכל איזה 10 כאלה ביום
:crazy: :tongue2 :crazy: :crazy: |
חח אשכרה
אני מת על הקפצת |
|
|
|
|