return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
פינוקי קיבה - גרסת אמצע הלילה
View this Thread in Original format
oDrori
מה הנשנוש - לילה בשולט אצלכם? אצלי אמנם מצריך קצת טרחה אבל זה ככה:

פיתה עם מלא קטשופ ומיונז, גבנ"צ, זיתים, עגבניות, זעתר מעט פפריקה סתם בשביל הצבע... זרוק לטוסטר אובן עשר דקות ובון אפטיט...
DjNumShum
למי יש כח להתאמץ כלכך בלילה
אני מקסימום מפשיר 2 פיתות ומנגב חומוס מהקופסה
MoSH_MaN
מישהו כאן חסר חיים...חח סתם
nimrod levi
לוקחים איזה שקית ביסלי או במבה אני יודע ומחסלים
:D
Scorchio
המ באמצע הלילה הכי סטייל לפתוח קופסא של קרקרים כאלה ולהפציץ קוטג' ואללה זה סבבה
nimrod levi
ראסמי לפעמים גם עוגיות עבאדי זה לא רע...
וקרקרים זה רעיון לא רע
Hell_Copter
לפעמים סתם אני לוקח איזה בייגלה או במבה או משהו כזה
ולפעמים ילקי ושקית שוקו... השוקו אחושילינג ממלא!!
oDrori
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מישהו כאן חסר חיים...חח סתם


Dude
השעה הייתה איזה שלוש בלילה ואני לא הצלחתי להרדם... נראה לי שהעניין של חסר חיים כבר היה ברור לא?


אנשים איזה חוסר השקעה... סתם האמת הטוסט גבינה זה טריט של פעם ב. בד"כ מועדף לחטוף איזה מילקי מהמקרר אצלי...
BaGo D Remixer
לקחת קערה, לפתוח במבה, לשפוך הכל לקערה, לקחת ביסלי גריל, לשים בקערה, לקחת ביסלי פלאפל, לשים בקערה.
לקחת לחדר.
לחזור למטבח.
לקחת קולה, לקחת כוס (לא חשבתי על זה ככה) ולקחת הכל לחדר..

ל-ה-ת-פ-נ-ק!

שיווווווו אני מרגיש כמו גיל חובב
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by oDrori בד"כ מועדף לחטוף איזה מילקי מהמקרר אצלי...


היצרנים של מילקי היו יכולים כבר מזמן להחפיל פי 10 את המכירות שלהם
הם רק צריכים להתחיל לייצר מילקי בלי השוקולד המסריח שתופס בערך 90 אחוז מכל הגביעה
איזה טוב זה היה יכול להיות, כאילו מילקי אקסטרה לרג' רק אם קצפת
יוווו הייתי אוכל איזה 10 כאלה ביום

:crazy: :tongue2 :crazy: :crazy:

Narcotic Mind
quote:
Originally posted by nimrod levi
ראסמי לפעמים גם עוגיות עבאדי זה לא רע...


:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


אני מאלה שלא עושים חשבון בלילה אם בא לי אני דופק סטייק בחצות

אבל בדרך כלל בלילה זה ארטיק + רד בול גם אם אני רעב
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^


היצרנים של מילקי היו יכולים כבר מזמן להחפיל פי 10 את המכירות שלהם
הם רק צריכים להתחיל לייצר מילקי בלי השוקולד המסריח שתופס בערך 90 אחוז מכל הגביעה
איזה טוב זה היה יכול להיות, כאילו מילקי אקסטרה לרג' רק אם קצפת
יוווו הייתי אוכל איזה 10 כאלה ביום

:crazy: :tongue2 :crazy: :crazy:


חח אשכרה
אני מת על הקפצת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement