return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Nieuw irc-chan (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by eieregooie


Die gozer rechts in dat rooie shirt (partyhardy geloof ik?) die lijkt echt onwijs op een collega van me :p


Ik vind het meer een kruising tussen van hooijdonk en van nistelrooij (en dan nog dat accent erbij.. --> supercool!! hehe)
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Donna
Achja,nu nog een foto van jou misschien aftertje?:)

Offuhhh durf je dat niet?:tongue3


aahhh, ik zat er op te wachten :cool:

ik heb 1 foto op mn pc, maar toen wassik 14, deze week moetik toevallig ff pasfotoos maken voor mn newe school, dan zalk dr 1 ff speciaal voor jou inscannen, je kan volgende week dus n pm verwachten met mij 3l33t3 kop erin
Donna
"pompompom" duurt wat lang,foto van een mannelijk model aan t zoeken knul?:)
Kan ondertussen wel ff een jointje gaan draaien denk ik:toocool:


ohhhhh tuurlijk heb jij geen foto:)
laat maar hoor knul,we snappen t zo ook wel:)
Darkzwever
PartyHardy uber-relaxte gozert :D
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Donna
"pompompom" duurt wat lang,foto van een mannelijk model aan t zoeken knul?:)
Kan ondertussen wel ff een jointje gaan draaien denk ik:toocool:


ohhhhh tuurlijk heb jij geen foto:)
laat maar hoor knul,we snappen t zo ook wel:)



hmm ja , het duurde toch 6 minuten voordat ik reply'de , maar dat komt omdat ik ook nog in #taforum actief was , en aangezien jij in je upper-class channetje zit waar niemand wat zegt, en je dus verveeld, duren die 6 minuten gwoon vreselijk lang
eieregooie
quote:
Originally posted by Jappio


Ik vind het meer een kruising tussen van hooijdonk en van nistelrooij (en dan nog dat accent erbij.. --> supercool!! hehe)


Me collega is ook een kruising tussen van Hooijdonk en van Nistelrooij... :D :p lol
Optimus
beetje zwak om Dona aan te vallen...

en ik begrijp t wel wdat ze dat hebben gedaan

en Onno lijkt op Ruud Van Nistelrooy!!

Ruudje!:):):)
DJ_Siesta
TSJONGEJONGE, anders ga ff dom doen en een eigen chan maken, waar slaat dat nu weer op?? :S:S:S:S:S



maja, iig we zullen donna niet missen :P



have phun
Donna
Achja t schijnt enorm heftig te zijn dat we gewoon een kanaal hebben geopend waar we wat andere talk in willen,en daar komt bij dat gewoon iedereen had kunnen joinen als er gewoon normaal was gedaan,lijkt me toch vrij normaal dat mensen genoeg krijgen van "bepaalde" gespreksstof,als we daar vragen of ze willen nokken ist nie cool,als we een kanaal voor onszelf openen staan ze ook in de fik,dus wat ze nou willen,sjah wie zal t zeggen,als de enige tegenaanval de aanval op mn uiterlijk is,njaah wat zal ik zeggen :

Lekkerrr Belangrijk

Aangezien uiterlijk me niet boeit en ik weet hoe een aantal er uitzien die hier de grootste scheur hebben,naja het uberleete koppie van Dhr. Afternati daargelaten dan:)
Maar deze jongeman is nog te jong om te kunnen feesten,heeft daardoor geen partypicjes dus moet ik wachten op een pasfotootje die hij voor zn "nieuwe school" moet laten maken,nouw knul,bewaar die maar voor als je een vriendinnetje hebt,want dit ouwe kreng is er niet in geinteresseerd,zal me weinig boeien hoe je eruit ziet,vind je zonder uiterlijk al niet echt een aantrekkelijke gesprekspartner;)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Donna
Achja t schijnt enorm heftig te zijn dat we gewoon een kanaal hebben geopend waar we wat andere talk in willen,en daar komt bij dat gewoon iedereen had kunnen joinen als er gewoon normaal was gedaan,lijkt me toch vrij normaal dat mensen genoeg krijgen van "bepaalde" gespreksstof,als we daar vragen of ze willen nokken ist nie cool,als we een kanaal voor onszelf openen staan ze ook in de fik,dus wat ze nou willen,sjah wie zal t zeggen,als de enige tegenaanval de aanval op mn uiterlijk is,njaah wat zal ik zeggen :

Lekkerrr Belangrijk

Aangezien uiterlijk me niet boeit en ik weet hoe een aantal er uitzien die hier de grootste scheur hebben,naja het uberleete koppie van Dhr. Afternati daargelaten dan:)
Maar deze jongeman is nog te jong om te kunnen feesten,heeft daardoor geen partypicjes dus moet ik wachten op een pasfotootje die hij voor zn "nieuwe school" moet laten maken,nouw knul,bewaar die maar voor als je een vriendinnetje hebt,want dit ouwe kreng is er niet in geinteresseerd,zal me weinig boeien hoe je eruit ziet,vind je zonder uiterlijk al niet echt een aantrekkelijke gesprekspartner;)



:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


yeah, i love you donna,

Donna
Zinlose reply vinje nie?
DjRV
quote:
Originally posted by DJ_Siesta



:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


yeah, i love you donna,


nee das mijn taak stoer mannetje :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement