return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Nieuw irc-chan (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ding Chavez
Omg waar gaat dit allemaal over... Dacht dat we het er met ze allen over eens zijn waren dat het wat beter ging op het forum. Krijgen we dit onder de gordel geprik naar elkaar. Errug volwassen om fotootjes af te gaan zeiken afternative.....
Helemaal niks mis met een nieuw kanaal te beginnen voor "andere" praat (heb gemist wat er allemaal fout ging dus ik weet neit wat er anders gepraat wordt), maar beetje jammer dat er dan een key op moet... Khoop dat degenen die er niks te zoeken hebben wel zo volwassen zijn om er niet te gaan spammen etc.
Dus haal aub zsm de key eraf zou ik zeggen, kan er gewoon open over dingen gechat worden in allebei de kanalen...

GreetZ, DC
Donna
Er was ook geen key,maar toen vond glaniskan t nodig zn botnet erin te gooien en te gaan lopen taken enzo,vandaar dus de key:rolleyes:
Jappio
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Omg waar gaat dit allemaal over... Dacht dat we het er met ze allen over eens zijn waren dat het wat beter ging op het forum. Krijgen we dit onder de gordel geprik naar elkaar. Errug volwassen om fotootjes af te gaan zeiken afternative.....
Helemaal niks mis met een nieuw kanaal te beginnen voor "andere" praat (heb gemist wat er allemaal fout ging dus ik weet neit wat er anders gepraat wordt), maar beetje jammer dat er dan een key op moet... Khoop dat degenen die er niks te zoeken hebben wel zo volwassen zijn om er niet te gaan spammen etc.
Dus haal aub zsm de key eraf zou ik zeggen, kan er gewoon open over dingen gechat worden in allebei de kanalen...

GreetZ, DC


Ik dacht dus precies hetzelfde..
Eye-Riz
Ben het toaal met Ding eens... waar is het allemaal voor nodig? Waarom meteen commentaar als mensen duidelijk maken ergens genoeg van te hebben en ipv zeiken dat het beter kan, gewoon een eigen plekje opzoeken? Vind het behoorlijk sociaal juist, toont meer respect dan iemand afzeiken zoals sommigen hier nodig vinden.
Dat afzeiken gebeurt vooral door de kindertjes die nix beters voor handen hebben, niet met normale argumenten kunnen komen.
Vind die key geen onzin, die kindertjes lopen anders toch maar te stieren en te emmeren (omdat ze het niet kunnen laten, want daar bestaat hun dagelijkse lol nu eenmaal uit).



:rolleyes:
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Ben het toaal met Ding eens... waar is het allemaal voor nodig? Waarom meteen commentaar als mensen duidelijk maken ergens genoeg van te hebben en ipv zeiken dat het beter kan, gewoon een eigen plekje opzoeken? Vind het behoorlijk sociaal juist, toont meer respect dan iemand afzeiken zoals sommigen hier nodig vinden.
Dat afzeiken gebeurt vooral door de kindertjes die nix beters voor handen hebben, niet met normale argumenten kunnen komen.
Vind die key geen onzin, die kindertjes lopen anders toch maar te stieren en te emmeren (omdat ze het niet kunnen laten, want daar bestaat hun dagelijkse lol nu eenmaal uit).



:rolleyes:


misschien wel een beetje glijk, maar mijn reacties hebben ookmet het verleden te maken beetje enzo

slaaptruste
Eye-Riz
laat die koeien nou eens in die sloot liggen man :D
zonde van je enrgie om ze er steeds weer uit te trekken.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Eye-Riz
laat die koeien nou eens in die sloot liggen man :D
zonde van je enrgie om ze er steeds weer uit te trekken.



jep, ik ga der ook proberen niet meer energie in te steken



wat een kut weer vandaag
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by DJ_Siesta

wat een kut weer vandaag


idd ja...kon vandaag gewoon niet grasmaaien op mn grasmaaikar....en morgen regent et weer:mad:
snarfi
dit gaat allemaal nergens over....
1 ding donna: was ik zo irritant (kan me niet voorstellen) of was ik gewoon de hele kleine druppel die de emmer deed overlopen???
Zouk wel willen weten...
Miss Proximus
en de Award voor Grootste MeeLuller gaat naar.................

DJ_Siesta


:rolleyes:



Lang leve #ukta :)

!_PeTrUs_!
Ze zijn eindelijk 16 hoor en moet je zien wat een grote vertiefde bek ze ineens krijgen. Ja AFTERNATIVE & DJ Tiesta, gewoon nokken.

Blijven we wel ff normaal doen anders gooien we m gewoon dicht.

BEGREPEN!!!!

LOL, ik hou ook van jullie hoor :tongue2
SnuggLe
Mensen mensen, rustig.

Dat kanaal was gewoon een klein ideetje van Donna en mij ja.
Maar mijn idee erachter was gewoon een RUSTIG kanaal zonder BOTS (waar veel geklooi in is), zonder ruzie met HenkieHenk/Bartsan. DAAROM is dat kanaal gemaakt. Ik weet niet wat Troniemeesters er mee heeft te maken maarja.

Taforum is ook nog kei-gezellig, en het is helemaal niet de bedoeling om een breuk ofzo te maken. Dat is allemaal BULL! Mogen we ook ff rustig een kanaal zonder gezeik met 100 bots die alles oppen / deoppen, zonder 20 man die ALLEEN idlen, zonder gezeik en bans??
Als jullie dat niet snappen, snap ik jullie niet.

En ik vind het ook een beetje triest van mensen om zo allemaal op Donna te gaan kankeren, en HELEMAAL zielig om foto's te posten. Kom op zeg, zijn jullie volwassen kerels of niet? Reageer anders niet, al heeft donna gelijk of niet ( mijn mening blijft in het midden).

Ik wil gewoon een gezellig forum, zonder ruzie zonder gedoe, maar laatste tijd kan dat niet omdat sommige mensen met elkaar botsen. Mensen, ga dan ook niet zitten uitdagen & als mensen iets doms doen/zeggen, reageer dan gewoon niet. Dat komt de sfeer ook ten goede.

En nogmaals: Glanis of wie dan ook, dit is niet van mijn kant tegen jou bedoeld of wat dan ook.

Ben ik er weer een halve avond niet, alles weer in de soep :D :D :D

Greetz,
SnuggLe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement