return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Paul van Dyk den 6e september
View this Thread in Original format
reveal
enligt Paul van Dyks sida så kommer han att lira i Köpenhamn den 6e september :D:D:D

Copenhagen 06.09.2002
loc: OKYO - tbc
url: http://www.OKYO.dk
King of Clubs
Jag hade ingen aning om att Okyo låg i Köpenhamn. Trodde det var i Japan eller nåt. hehe.. Där har ju Sasha och andra stora DJs spelat.

Om Paul van Dyk skulle spela där skulle jag lätt dra dit. Fast jag kunde inte hitta nåt om det på hemsidan..
lonne
Om detta sk rykte stämmer, kan inte mkt hålla mig kvar hemma i Sverige...

Håller tummarna... :gsmile:
reveal
quote:
Originally posted by King of Clubs
Jag hade ingen aning om att Okyo låg i Köpenhamn. Trodde det var i Japan eller nåt. hehe.. Där har ju Sasha och andra stora DJs spelat.

Om Paul van Dyk skulle spela där skulle jag lätt dra dit. Fast jag kunde inte hitta nåt om det på hemsidan..



kolla under "gigs", dvs listan över ställen han ska lira på, där står det
lonne
Hmm..kolla igenom sidan rätt noggrant och såg inget om att Pvd skulle lira där i september.
reveal
så här gjorde jag ;)

1) gick in på www.paulvandyk.de
2) klickade på "Full Version" varpå ett nytt fönster öppnades
3) klickade på "Paul van Dyk's next gigs ..." uppe till höger
4) klickade på "2", dvs gigs
5) letade i listan och hittade

quote:
Copenhagen 06.09.2002
loc: OKYO - tbc
url: http://www.OKYO.dk



:tongue2
Trancefella
JAG VILL VA ÄLDRE!!! JAG VILL VA ÄLDRE!!! JAG VILL VA ÄLDRE!!!
det finns ingen rättvisa för oss små
doter
måste dit!


... om han kommer dvs
reveal
*påminner*

Copenhagen 06.09.2002
loc: OKYO
url: http://www.OKYO.dk


vem ska dit? förutom jag? :p
NordLight
& den 8:e september lirar han i Athen - guess who's there!!!

Fan va nice.
Kan knappt hålla mig...

Greetz
NL

lonne
Åker med stor sannnolikhet, om allt klaffar med jobbet.
eXton
japp jag förstår inte vad det kan va med sidan, står ju på förstasidan: "Paul Van Dyk will be spinning at the party on September the 6th alongside residents Nicka and Dexta."

Jag kommer och jag känner redan ett gäng från Lund som ska dit!!! Förfest hos mig? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement