|
Paul van Dyk den 6e september (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AC. |
| jag kommer förmodligen åka ner dock för tidigt att säga något säkert ännu |
|
|
| reveal |
tror jag köper biljetter i morgon
nån annan som bestämt sig? |
|
|
| AC. |
Suck.. jag som verkligen hade sett fram imot detta... helgen då jag fyller år och allt... Till och med kanske få min tjej att förstå sig på mitt trance beroende
gaaah jävla 20års gräns!!! oh wel... var bara tvungen att snyfta lite... |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by Virus
Om Paul van Dyk skulle spela d?r skulle jag l?tt dra dit. |
Jag ?r en notorisk l?gnare och optimist. :rolleyes: |
|
|
| eXton |
du är välkommen på förfest reveal (och ni andra också för den delen).
jag kommer att ha bott en vecka på min nya lya så det är ju perfekt att ha inflyttningsfest...
jag känner typ 20 st som ska till PvD i nuläget så det kan ju inte bli annat än fett (typ 16 har biljett iallafall). |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
såja, då har man biljetterna i sin hand :p
nån mer som ska dit?
|
reveal, var köpte du biljetterna? vet du om det finns det fler?
mvh:gsmile: |
|
|
| eXton |
jag köpte iallafall mina biljetter på Julius Biljettservice och där kostade dom 176kr styck (du behöver inte boka).
Det är möjligt att det bara är de kontoren i södra sverige som samarbetar med danska Billetnet men ni norrut kan ju kolla upp det ändå. Vi kommer ha fet förfest/inflyttningsfest i min nya lägenhet i Lund! |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by eXton
jag köpte iallafall mina biljetter på Julius Biljettservice och där kostade dom 176kr styck (du behöver inte boka).
Det är möjligt att det bara är de kontoren i södra sverige som samarbetar med danska Billetnet men ni norrut kan ju kolla upp det ändå. Vi kommer ha fet förfest/inflyttningsfest i min nya lägenhet i Lund! |
tack för all info exton och reveal, har en flickvän i Lund som jag ska skicka ner till Julius bumbs :D
yeeeeeeeeeeessssss haja att vi ska se Paul van Dyk:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
tack för all info exton och reveal, har en flickvän i Lund som jag ska skicka ner till Julius bumbs :D
yeeeeeeeeeeessssss haja att vi ska se Paul van Dyk:eyes: :eyes: :eyes: |
gött!!!
fan jag börjar bli sjukt sugen nu, bara 4 dagar kvar!!! :p:p:p |
|
|
| Ravesquad |
Så himla härlit:tongue2 :tongue2 :tongue2 har köpt biljetter nu. Nån som har nån idé hur man tar sig dit/hem från Lund på bästa sätt o va det kostar?
Kan knappt tro det e sant, hur man kan missa detta e för mig helt obegripligt.. nån som vet vad han kan tänkas spela? vad ska man lyssna efter?
:haha: |
|
|
| reveal |
sista posten på första sidan i denna tråden <- låt han bara måste spela, som är sjukt bra
lund - köpenhamn - lund ligger på 180 kr med tåg tror jag
vega ska tydligen ligga rätt nära huvudbangården i kbh |
|
|
|
|