|
Paul van Dyk den 6e september
|
View this Thread in Original format
| King of Clubs |
Jag hade ingen aning om att Okyo låg i Köpenhamn. Trodde det var i Japan eller nåt. hehe.. Där har ju Sasha och andra stora DJs spelat.
Om Paul van Dyk skulle spela där skulle jag lätt dra dit. Fast jag kunde inte hitta nåt om det på hemsidan.. |
|
|
| lonne |
Om detta sk rykte stämmer, kan inte mkt hålla mig kvar hemma i Sverige...
Håller tummarna... :gsmile: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jag hade ingen aning om att Okyo låg i Köpenhamn. Trodde det var i Japan eller nåt. hehe.. Där har ju Sasha och andra stora DJs spelat.
Om Paul van Dyk skulle spela där skulle jag lätt dra dit. Fast jag kunde inte hitta nåt om det på hemsidan.. |
kolla under "gigs", dvs listan över ställen han ska lira på, där står det |
|
|
| lonne |
| Hmm..kolla igenom sidan rätt noggrant och såg inget om att Pvd skulle lira där i september. |
|
|
| reveal |
så här gjorde jag ;)
1) gick in på www.paulvandyk.de
2) klickade på "Full Version" varpå ett nytt fönster öppnades
3) klickade på "Paul van Dyk's next gigs ..." uppe till höger
4) klickade på "2", dvs gigs
5) letade i listan och hittade
:tongue2 |
|
|
| Trancefella |
JAG VILL VA ÄLDRE!!! JAG VILL VA ÄLDRE!!! JAG VILL VA ÄLDRE!!!
det finns ingen rättvisa för oss små |
|
|
| doter |
måste dit!
... om han kommer dvs |
|
|
| reveal |
*påminner*
Copenhagen 06.09.2002
loc: OKYO
url: http://www.OKYO.dk
vem ska dit? förutom jag? :p |
|
|
| NordLight |
& den 8:e september lirar han i Athen - guess who's there!!!
Fan va nice.
Kan knappt hålla mig...
Greetz
NL |
|
|
| lonne |
| Åker med stor sannnolikhet, om allt klaffar med jobbet. |
|
|
| eXton |
japp jag förstår inte vad det kan va med sidan, står ju på förstasidan: "Paul Van Dyk will be spinning at the party on September the 6th alongside residents Nicka and Dexta."
Jag kommer och jag känner redan ett gäng från Lund som ska dit!!! Förfest hos mig? :) |
|
|
|
|