|
מה קורה אחים שלי
|
View this Thread in Original format
| הענק וגנו |
אהלן וסהלן
אני חדש בפורום
למרות שהייתי נכנס לפה לפעמים לראות על איזה טראקים אתם ממליצים
אסף מזור הוא שמי
מרחובות אני
ד"א
אין דרך לשנות את השם הדבילי שבחרתי לעצמי? |
|
|
| yahel222 |
ברןך הבא אחי אני דותן
מרמת גן
בן 18
תמונה שלי יש בסטיקי ט'רד
MEET THE CREW
כולם לראות !!
אהה ומקווה שהתהנה כאן
ולצערי אני כמעט בטוח שאי אפשר להחליף
אולי אפשר לבקש מסוומפר?!?!
:wtf: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אז קודם כל, ברוך הבא לפורומים!!!!!!
אני אורן
ואני גר ביבנה, שזה 5-10 דקות נסיעה ממך
נעים מאוד
ואין לי מושג איך משנים את הניק שלך.........
תנסה אולי ללחוץ על
Profile
מימין למעלה |
|
|
| הענק וגנו |
זה לא עובד...
כנראה אי אפשר
ואני יודע שינה זה ליידי
נכשלתי שם בטסט:( |
|
|
| oDrori |
ברוך הבא אחי, אני עודד (עשה סיבוב בטרד של מיט דה קרו ותראה מי זה כל אחד) ומצטער אבל אין איך לשנות את השם
:(
אבל מתי שתוכל לבחור לך תואר משלך תוכל לשים שם ניק חדש... |
|
|
| oren_naor |
ממצב גבר?
אני אורן מר"ג
כן, גם אני מת להלחיף את השם אבל אין איך... |
|
|
| Dj Moriano |
| אני איתן מוריאנו 15 מהרצליה ולא ידעתי שאפשר לרשום שם בעברית.... |
|
|
| luckystrike |
מה המצב אחי ?
ברוך הבא :)
תציג את עצמך גם בט'רד של ה
CREW
...
:)
דרך אגב - מי שרוצה לשנות את השם זה אפשרי
FASTDJMP3
שינה אותו - פשוט תכתבו מכתב לסאומפר ושלחו לו
PM
... |
|
|
| Narcotic Mind |
אחי הניק שלך הורג אותי :stongue:
מאיפה לעזעזל הבאת אותו ? :):):)
שמע בחרת בניק עברי בפורום שכמעט כולו אנגלי אז אם אתה רוצה שאנשים מחוץ לפורום הזה יבינו איך קוראים לך אני מציע שתבחר בניק אנגלי |
|
|
| הענק וגנו |
אחי זה איזה ספר מטומטם שהיה לי כשהייתי קטן
ומשום מה פתאום הוא עלה לי לראש
אז רשמתי
אני יודע שיש בעיה עם העברית הזאת
בגלל זה אני רוצה לשנות את השם
חוצמזה שזה שם דיי מטומטם |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by הענק וגנו
חוצמזה שזה שם דיי מטומטם |
דיי... |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא אח שלי אני רועי
מקווה שתהנה פה כי זה אחלה של מקום
וראסמי יש לך ניק מטומטם... מה חשבת לעצמך!? ;) |
|
|
|
|