|
מה קורה אחים שלי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
שלום שלום לך !!
יש לך ניק של מישהו שאוהב מזרחית, הנכון זה??? |
|
|
| הענק וגנו |
עזבו אותי נרשמתי ב3 בלילה לחרא הזה
מה רציתם שאני ירשום משהו נורמלי?
| quote: | | יש לך ניק של מישהו שאוהב מזרחית |
מה הקשר למזרחית בכלל?
בחיים שלי לא שמעתי על משהו יותר בלי קשר מזה
(חוץ אולי מהשם המטומטם שלי) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by הענק וגנו
מה הקשר למזרחית בכלל?
בחיים שלי לא שמעתי על משהו יותר בלי קשר מזה
(חוץ אולי מהשם המטומטם שלי) |
שובב |
|
|
| הענק וגנו |
איך השם
R.T.SHocK?
או
DJ R.T.SHocK?
זה טוב?
(אנלא ממש DJ
אני רק ממקסס במחשב
DJ דל תקציב..) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by הענק וגנו
איך השם
R.T.SHocK?
או
DJ R.T.SHocK?
זה טוב?
(אנלא ממש DJ
אני רק ממקסס במחשב
DJ דל תקציב..) |
אתה עדיין שובב :wtf: |
|
|
| Vortex_SA |
פלוטסר, מה קרה יש אהבה ממבט ראשון? :haha:
it was love.. on first sight...
וכולם ביחד בלחישה:
the music u r playing realy flow my mind.. the music u r playing realy flow my mind.. the music u r playing realy flow my mind..
למי ששאל את עצמו מה אני רוצה:
kylie minogue - love at first sight (scumfrog remix)
יההההההההההההה..... באנג!!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by הענק וגנו
איך השם
R.T.SHocK?
או
DJ R.T.SHocK?
זה טוב?
(אנלא ממש DJ
אני רק ממקסס במחשב
DJ דל תקציב..) |
אם כבר אז רק
R.T. SHocK
הכי טוב!!! אל תשאל למה כי אין לי מושג...... |
|
|
| Narcotic Mind |
אני הייתי אומר
R.T.ShoKK
:cool: |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
אני הייתי אומר
R.T.ShoKK
:cool: |
מניאק בדיוק באתי לרשום את זה |
|
|
| nimrod levi |
למה שלא תקרא לעצמך בשם שלך?
אני לא מבין את כל האלה שעושים משחקי מילים עם השמות דיג'יי שלהם...
:wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
אני הייתי אומר
R.T.ShoKK
:cool: |
וואי איזה שוס זה!!!!
ממש אהבתי
אבל השאלה היא האם הוא אוהב את שוקק או הארד בכלל.... |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
למה שלא תקרא לעצמך בשם שלך?
אני לא מבין את כל האלה שעושים משחקי מילים עם השמות דיג'יי שלהם...
:wtf: |
אני רשמתי את השם שלי..
וזה די דפוק, אני ישלח מכתב לסוומפר ... |
|
|
|
|