|
Sensation 2002 Live NOW!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| בלאט גילן עלה כרגע? |
|
|
| DJ-Energy |
הופההההההההההההההה
יש
Introooooooooooooooo
ויש בתוכו
Orionko - Island
איזה יופיייייייייייי |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by oDrori
בלאט גילן עלה כרגע? |
כן
w000000h0000000000000000000!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by oDrori
Pulser - Cloudwalking (original mix)
ארמין כרגע.
ד"א, מזל טוב אחי!!! |
מזל טוב על מה?
Pulser - Cloudwalking (original mix)
באמת טראק אדיר
זה השתחרר כבר??? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
הוא מנגן
את
sensation - the anthem 2002 (original mix)-twc |
|
|
| DJ-Energy |
| בלגןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| DJ-Energy |
| תפסיקו לדבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| oDrori |
| איזה אינטרו מדהים... וטראק ראשון נשמע אדיר.. |
|
|
| nimrod levi |
ארמין היה לא רע
אבל היה לו הרבה פאשלות במיקסים...
נראה מה גילן יעשה... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
זה רק אני שומע באמצע איזה ראיון מסריח בגרמנית??????
*EDIT*
זה שוב פעם רק אני או שהסטרים נפל???
:mad: :mad: :mad: |
|
|
| DJ-Energy |
כוס עמק
התנתק!!!!!1
ירד גם האתר של
id-t
מה קורה פה?!?!?@^?@#$^?#$^?#%^? |
|
|
| oDrori |
| כן ועכשיו הלך הסטרים... |
|
|
|
|