|
Sensation 2002 Live NOW!!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
מזל טוב על מה?
|
חחחחחחחחחחח
סתם תקעתי שם תאריך
היום הולדת האמיתי שלי ב 21 שזה עוד שבוע
ואני יהיה בן 15 לא בן 18
:D |
|
|
| DJ-Energy |
yay
its back!!!!!!!!!
TRAVELLER AND IN MOTION - BELIEVE (MININALISTIX REMIX) |
|
|
| oDrori |
Fook me
Senssation - The Theme 2002 (Svenson& Gielend remix) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
חחחחחחחחחחח
סתם תקעתי שם תאריך
היום הולדת האמיתי שלי ב 21 שזה עוד שבוע
ואני יהיה בן 15 לא בן 18
:D |
חחח חפשי |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
yay
its back!!!!!!!!!
TRAVELLER AND IN MOTION - BELIEVE (MININALISTIX REMIX) |
כן!!!!!
אבל היה קטע דיי גדול שהפסדנו
יכול להיות שפיספסנו שיר???
קיצר
למישהו יש את הטראק ליסט בנתיים??? |
|
|
| DJ-Energy |
| כן יכול להיות שפספסנו משהו |
|
|
| DJ-Energy |
| Jurgen Vires - The Theme!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Q-PiXeL |
| מה הם מזיינים עכשיו תשכל?!?! |
|
|
| DJ-Energy |
כוס עמק
שיסתמו ת'פה!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Q-PiXeL |
wow
טראק יפה....
זה מה שרשמה יובל? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
הם אשכרה חייבים להפריע באמצע הסט
שיסתמו את הפה ויתנו לנו להקשיב
סעמק!!!
הולנדים מניאקים
EDIT
אני שומע ברקע את
jurgen vries - the theme-tclub |
|
|
| DJ-Energy |
Jurgen_Vries-The_Theme-Promo_Vinyl-2002-TCLUB
!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|