return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Dj Patrick
View this Thread in Original format
DjSuez
Ik denk dat de meeste Ta'ers in de omgeving van Rotterdam hem wel eens hebben zien draaien, in Hollywood, en ik ben er zelf na 1,5 jaar gisteravond weer eens geweest.

Aangezien 1,5 jaar geleden de laatste keer was, is er op het gebied van mij en trance nogal wat gebeurd, ik ben na die tijd pas grote feesten gaan bezoeken etc.

Wat me dus opvalt: wat draait die Patrick ontzettend irritant!!

Gisteravond begon hij zn set met lethal industry, op zich goed natuurlijk, maar hij verneukte t nummer zo erg, dat ik flink stond te balen, en al voor de aankondiging maakte hij n fout waardoor ik al wist dat die zou komen..lekkere verassing zeg maar.

Ook laat hij n nummer nog korter aanstaan dan een dj van de skihut, want elke keer gaat hij midden in een hoogtepunt van een nummer (waar hij ook zonder opbouw aan begonnen is) zomaar over op een nieuw nummer, op n manier waarop zelfs Martin Gaus nog kan mixen...

Een hoop frustraties dus, en daarbij de vraag: hebben jullie dat nou ook altijd??

Greetz Steeph
MaGiK54
Een paar maanden geleden ben ik weer sinds 1.5 jaar naar Holleywood gegaan. Ik kwam binnen en ik had eigenlijk al gelijk spijt dat ik was gegaan. Patrick draaide nog steeds zuig, aangezien hij vaak als hij een trancenummer draait, het nummer verkloot, door bv veeeeeeeeeeeel te lang in een stilte te blijven hangen en als de climax er dan eindelijk komt, het nummer gelijk af te kappen. Verders heb me wel vermaakt die avond, aangezien ik een stel oude bekende tegen kwam, maar op zich had ik die liever ergens anders tegen gekomen.
Optimus
je moet ook niet naar de danceplanet, maar naar de Bassment gaan in Hollywood;)

jammer dak er nie meer inkom:D:D:D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Optimus
je moet ook niet naar de danceplanet, maar naar de Bassment gaan in Hollywood;)

jammer dak er nie meer inkom:D:D:D

Ben ik ook ff geweest, stampuh op hard-house, toen ze gabber begonnen te draaien ben ik pleite gegaan. Iets te hard voor mij. Heb wel staan lachuh hoe ze tegenwoordig hakkuh, big fun. Maar heb je bami-ballen lopen verkopen dat je nie meer binnenkomt :D
DjSuez
haha, ja, hoe krijg je dat voor mekaar optimus...

ik kom dus idd ook niet meer in de dance planet..maar ik ga daar meestal heen met vrienden waarvan ik de enige tranceliefhebber ben, dus dan staan we meestal in planet 21 of de western planet, waar ik me ook prima vermaak op zon avond hoor!
TranceFool
JA BLeGH....dat noemt zich DJ:haha:.....ik vinnet echt een clown :clown: (die ja), en hij vindt zichzelf echt heel wat, zie em weles in de stad lopen, sukkel. Die gozer draait van alles door mekaar en het erge is dat iedereen em geweldig vindt (onder het bekende publiek dan ;)).....Patrick stinkt
Optimus
quote:
Originally posted by MaGiK54
Maar heb je bami-ballen lopen verkopen dat je nie meer binnenkomt :D

Lees dit maar es:
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=42218

toen stond ik nog stijf van de pillen toen ik dat tikte ghehehe:D:D:D
TranceFool
quote:

Lees dit maar es:
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=42218

haha krijgen we dat prachtige verhaal weer :D:D:)
mr.marcello
quote:

Dat is wel duidelijk ja!!! :D

Met vriendelijke groet.
Rinus
Helemaal mee eens DjSuez, deze gozer is zoow vervelend, hij denkt hij MC en DJ tegelijk is en dat allemaal op een MyFirst Sony. Ik heb een keer opgelet wat ie nou allemaal aan het doen is. (Vanaf boven kan je alles goed zien) En dat is niet zo heel veel want de draaitafels heeft ie geen 1 keer gebruikt. Opzich kan ik daar nog mee leven als hij gewoon normaal alles draait en niet alles 4 of 5 keer.

Maar het meest vervelende is als je de week daarna nog een keer gaat wegens een leege portomonee ofzo en dan hoor je gewoon weer hetzelfde.

Daarom kom ik er ook nooit meer behalve op Donderdag studenten avond kan het wel aardig zijn, maar dan alleen en echt alleen in de Basement. Sta je lekker met ze 15ne te stampen.

Access
Ben ong. 3 jaar gelede 'n keer in de hollywood geweest, en dat nooit meer ... ik weet nie precies waar ik in die tent was (werd meegetrokke door 'n vriendin) en wist ook nie wie d'r draaide, maar de muziek was kut, de sfeer was kut ... twas gewoon doffe ellende
maarjah ... 't werd gelukkig weer wat gezelliger toen we thuis ware :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Rinus
Opzich kan ik daar nog mee leven als hij gewoon normaal alles draait en niet alles 4 of 5 keer.

Toen ik er was draaide ze in 1.5 a 2 uur tijd 6 nummers van Gigi d'agostino. Al die TMF-kido's compleet uit hun dak. En ik werd met de minuut chagijniger. Vriendin van me had het wel naar der zin en begreep maar niet waarom ik nie zo vrolijk keek :mad: Uit frustratie heb ik maar cd van Tiesto terug naar huis opgegooid in me auto om weer wat op te vrolijken.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement