|
Above & Beyond!!!!!! Yaaaaaaaaaaaaay!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
עוזי. אתה מפלצת פורומים. הגיע הזמן להודות בבעיה :) |
YOU GOT ME!
 |
|
|
| MINTZ |
מישהו שמע את המצעד של ארמין?!?
Matt Darey Pres: Urban Astronauts - See The Sun (Aurosonic Remix)
מישהו שמע את זה? זה נשמע כמו הקול של מדונה... ווקאל מדהים.
איזה טראק מדהים :-]]]]]]]]]]]
אם זה יהיה באומן אני כל כך שם...!
אבל בבקשה תפסיקו עם המוזיקה המעולה הזאת! אני לא עומד בקצב :] הייתה שנה מדהימה מבחינת מוסיקה... מעניין איך תהיה 2010... |
|
|
| HANDSOME PR |
!!יש כרטיסים
מחיר לכרטיס כעת לשבוע הקרוב-100 שקלים
ראו-מס' המקומות מוגבל!!!!
לכרטיסים אצלי בטלפון:0528303124
TRANCE AROUND THE WORLD WITH ABOVE AND BEYOND 28/01/10 @ HAOMAN 17 !!! כרטיסים !!יש כרטיסים |
|
|
| HANDSOME PR |
יום שלישי המחיר לכרטיס יעלה ל120 ש''ח,אז מי שלא הספיק נא לרכוש את הכרטיסים כעת
במחיר של 100 שקלים לכרטיס
עופר 0528303124
אפשר גם להשיג אצל ראובן:0523524181 |
|
|
| HANDSOME PR |
הנה מוקדי מכירות לנוחיותכם
איזור תל אביב
עופר 0528303124
נתניה
דודו 0503655554
ראשון לציון
ליאת 0507964424
חולון
עמית 0522557262
תל אביב בת ים
ראובן 0523524181
רמלה
אבי 0507065550
תודה ולהתראות |
|
|
| HANDSOME PR |
 |
|
|
| MINTZ |
יש מצב לשמור כרטיס במקום עצמו? ואם כן - כמה זה יעלה במקום ואצל מי...
אין לי זמן פשוט לקנות כרטיס מראש.. :-|
תודה מראש,
ירון. |
|
|
| MINTZ |
שאלה נוספת יש לי לקהל הפורום:
יש מצב שזאת הפעם השניה שלהם בסה"כ בארץ...? או שפיספתי איזה פעם שנה שעברה יש מצב...? |
|
|
| MINTZ |
| זכור לי שהפסדתי אולי משהו בקטנה איתם... לא יודע... בכל מקרה מישהו יודע כמה עולה כרטיס במקום? ומי הקהל שאמור להגיע...? |
|
|
| Glenn-Holmes |
כרטיס במקום (אם יהיה) יעלה בטח 140 או 150
אני מגיע בטוח |
|
|
| MINTZ |
אני גם מגיע הפעם!!! נתראה שם...
אני בטוח שיהיה תענוג... :) :) :) |
|
|
| MINTZ |
| רק שאני מתבאס שאני לא בא עם קובי... מקווה שיהיו אנשים... |
|
|
|
|