return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
Above & Beyond!!!!!! Yaaaaaaaaaaaaay!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
uzi
quote:
Originally posted by Vortex_SA
עוזי. אתה מפלצת פורומים. הגיע הזמן להודות בבעיה :)

YOU GOT ME!
MINTZ
מישהו שמע את המצעד של ארמין?!?

Matt Darey Pres: Urban Astronauts - See The Sun (Aurosonic Remix)

מישהו שמע את זה? זה נשמע כמו הקול של מדונה... ווקאל מדהים.

איזה טראק מדהים :-]]]]]]]]]]]

אם זה יהיה באומן אני כל כך שם...!

אבל בבקשה תפסיקו עם המוזיקה המעולה הזאת! אני לא עומד בקצב :] הייתה שנה מדהימה מבחינת מוסיקה... מעניין איך תהיה 2010...
HANDSOME PR
!!יש כרטיסים
מחיר לכרטיס כעת לשבוע הקרוב-100 שקלים
ראו-מס' המקומות מוגבל!!!!

לכרטיסים אצלי בטלפון:0528303124

TRANCE AROUND THE WORLD WITH ABOVE AND BEYOND 28/01/10 @ HAOMAN 17 !!! כרטיסים !!יש כרטיסים
HANDSOME PR
יום שלישי המחיר לכרטיס יעלה ל120 ש''ח,אז מי שלא הספיק נא לרכוש את הכרטיסים כעת
במחיר של 100 שקלים לכרטיס
עופר 0528303124

אפשר גם להשיג אצל ראובן:0523524181
HANDSOME PR
הנה מוקדי מכירות לנוחיותכם

איזור תל אביב
עופר 0528303124

נתניה
דודו 0503655554

ראשון לציון
ליאת 0507964424

חולון
עמית 0522557262

תל אביב בת ים
ראובן 0523524181

רמלה
אבי 0507065550

תודה ולהתראות
HANDSOME PR
MINTZ
יש מצב לשמור כרטיס במקום עצמו? ואם כן - כמה זה יעלה במקום ואצל מי...

אין לי זמן פשוט לקנות כרטיס מראש.. :-|

תודה מראש,
ירון.
MINTZ
שאלה נוספת יש לי לקהל הפורום:

יש מצב שזאת הפעם השניה שלהם בסה"כ בארץ...? או שפיספתי איזה פעם שנה שעברה יש מצב...?
MINTZ
זכור לי שהפסדתי אולי משהו בקטנה איתם... לא יודע... בכל מקרה מישהו יודע כמה עולה כרטיס במקום? ומי הקהל שאמור להגיע...?
Glenn-Holmes
כרטיס במקום (אם יהיה) יעלה בטח 140 או 150

אני מגיע בטוח

MINTZ
אני גם מגיע הפעם!!! נתראה שם...

אני בטוח שיהיה תענוג... :) :) :)
MINTZ
רק שאני מתבאס שאני לא בא עם קובי... מקווה שיהיו אנשים...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement