|
Above & Beyond!!!!!! Yaaaaaaaaaaaaay!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| benji904 |
Let's attach some wings to ourselves and float away, flying on those waves of emotion....
IT'S HAPPENING!!!! |
|
|
| Spitz |
איזה מסיבה חרא...
מה הם ניגנו שם אלוהים יודע |
|
|
| MINTZ |
חחחחח על מה אתה מדבר? אתה רציני...?
סט מושלם! A & B במיטבו... |
|
|
| MINTZ |
היה מדהים....! לא ניתן לתאר עד כמה לדעתי אפילו במילים :-) :-)
אוף למה אני לא גר באנגליה? :=\ תקשיבו האמת רק לא מזמן חזרתי אני עדיין קצת עייף... למישהו יש מושג מה היה הטראקליסט המושלם... אני משחזר רק חלק מהקטעים...
בקיצור אפשר שוב? אפילו קיבלתי חתימה על המעיל ואין לי מושג איך :] :] :] |
|
|
| MINTZ |
| A n j u n a bea c h!!!!!!!!!!!!!!!! אני מאוהב כבר ממזמן אבל עכשיו אני בכלל מאוהב... |
|
|
| MINTZ |
| למי יש טראקליסט מלא כאן...? אני זוכר\מכיר רק חצי מהסט בערך.... |
|
|
| Viber |
| הלו! פה זה לא טוויטר |
|
|
| MINTZ |
חחח מי זה המתחכם? אני חושב שאני מכיר אבל לא בטוח...
מה באמת הפורום הזה לא פעיל יותר? מה נסגר? מה זה ה TRANCE IL הזה שכולם משתמשים בו...? |
|
|
| MINTZ |
תקשיבו - אתמול זה היה אחד הערבים היותר מעניינים שהיו לי בימי חיי...
לא רק מוסיקה מעולה אווירה מעולה - תשמעו סיפור מעניין:
שמתי את המעיל שלי בצד בתחילת הערב - עלתה במוחי המחשבה שאפשר לנסות לקחת אותו (\לגנוב) - אבל לא חשדתי מכיוון שהקהל היה נראה איכותי.
אחרי זה בעצם חזרתי לקראת 4\3 מסיבה לבדוק שהכם בסדר וזה... ופתאום זה נעלם. אני מחפש מחפש מחפש מחפש כולי בלחץ כולי עצבני כבר חושב לגנוב מעיל של מישיהו אחר כנקמה ולהגיד לעצמי - שיט - הרסו לי את הכל הערב המצויין הזה.
אחרי זה אני מסתובב ופתאום אני מוצא מעיל דומה על מישהו מסתורי - מסתכל מסתכל - רואה חתימה לא ברורה - אחרי זה אני מזהה שזה כן שלי - והאיש המסתורי לא מהסס שואל אותי אם זה שלי - אני אומר לו שנראה לי שכן (כולי מיוזע) ואחרי זה מסתבר שהמעיל נחתם על ידי A & B - הוא עושה לי "עכשיו זה שווה יותר..." בקיצור אני לא יודע אם באמת ניסו לזנב לי את זה או לא..
בכל מקרה ממש הרווחתי :] לא היה לי את האומץ לבקש כזה דבר כזה מהדי ג'יי... או את הכוח. וחסכו לי..
מעניין רק אם זה היה ג'סטה מכוונת ואני בעצם מכיר את הבנאדם הזה... זה מה שאני שואל את עצמי... אם הבנאדם קורא את ההודעה אשמח לתגובה ממך... |
|
|
| sh33p |
מסיבה בינונית ומטה...
קראתי הרבה פה בפורומים על זה שהם משעממים בטירוף
אתמול קיבלתי הוכחה
בניה בינונית של הסט, במהלך כל הסט פשוט לא היה היילייטס
הרגשתי כאילו אני נמצא בטראק אחד ארוך ומשעמם
ב4 וחצי הרגשתי שאני נרדם מהעייפות ומהאכזבה, ממש לא הצלחתי להחזיק את עצמי על הרגליים
לאחר מכן ישר יצאתי לתידלוק אחרון
וחברים לחצו עליי ללכת כי כולם התאכזבו
למזלי גרמתי להם להישאר עוד חצי שעה
טוני וג'ונו הצליחו להציל את המצב וגרמו לי לשכוח את מה שהייתי צריך לעבור בשביל לשמוע
on a good day
no one on earth
what it feels like for a girl
silence |
|
|
| Spitz |
| quote: | Originally posted by sh33p
מסיבה בינונית ומטה...
קראתי הרבה פה בפורומים על זה שהם משעממים בטירוף
אתמול קיבלתי הוכחה
בניה בינונית של הסט, במהלך כל הסט פשוט לא היה היילייטס
הרגשתי כאילו אני נמצא בטראק אחד ארוך ומשעמם
ב4 וחצי הרגשתי שאני נרדם מהעייפות ומהאכזבה, ממש לא הצלחתי להחזיק את עצמי על הרגליים
לאחר מכן ישר יצאתי לתידלוק אחרון
וחברים לחצו עליי ללכת כי כולם התאכזבו
למזלי גרמתי להם להישאר עוד חצי שעה
טוני וג'ונו הצליחו להציל את המצב וגרמו לי לשכוח את מה שהייתי צריך לעבור בשביל לשמוע
on a good day
no one on earth
what it feels like for a girl
silence |
+1 |
|
|
| MINTZ |
אני ממש לא מסכים עם התגובות כאן... אולי אנשים חושבים שזה עניין של מה בכך לקבל הופעה מצוות די ג'יים כמו A & B...
אני חושב שזה היה טראנס אנגלי במייטבו - הם לא אכזבו ולא בטיח זה בידיוק מה שמצופה מהם לנגן... אולי אנשים יגיעו למסקנה הזאת רק תוך כמה ימים... ואולי יש כאן אנשים שיעדיפו את הסגנון המגוון של ארמין (שהוא לא רע לדעתי) אבל אני חושב שהסגנון של A & B נקי מלודי ופשוט טוב...
אין מקום להשוואה בעיקרון בין ארמין ל A & B או יוצרים אחרים... אבל אני חושב שהמסיבה הייתה מדהימה ואני ממש לא התאכזבתי!!!
למעשה אני מעדיף מסיבת מלודיות כמו זאת על אחרות... |
|
|
|
|