return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Various Artists Mixed By Scorchio AKA DJ Z-Rox Vol. 2
View this Thread in Original format
Scorchio
טוב חברה העליתי את הסט שוב ועכשיו זה מהיר שוב תודה לרומן שמצא לי פאב
אוקיי אז הנה הסט שהקלטתי לפני כמה ימים ויצא סבבה

תהנו

Various Artists Mixed By Scorchio AKA DJ Z-Rox

טראקליסט:

01. Sonorous - Second Sun [Mirco De Govia Remix]
02. Rapid Eye - Circa Forever [Iberia Mainroom Remix]
03. Tastexpereince - Highlander [Ralphie B Massive Mix]
04. Marco V - Indicator [Grinder Remix]
05. DJ Tiesto - Lethal Industry [Spaera Remix]
06. Energy 52 - Cafe Del Mar [Marco V Remix]
07. The Shrink - Bit Staboi [Mark Norman Remix]
08. Marc Dawn - Expander [Flutlicht Remix]
09. DJ Spoke - Ignition [S.H.O.K.K. Remix]
10. Arome - Hands Up [DJ Scot Project Remix]
11. Space Frog Feat. The Grim Reaper - Follow Me 2002 [Pulsedriver Vs. Rocco Remix]
12. Plastic Boy - Silverbath [Original Mix]

EDIT
כדי להמנע מבעיות
תשתמשו ב
DAP

תגובות הצעות והערות יתקבלו בברכה
DJ-Energy
מתחיל לשמוע...

המיקס הראשון יצא פגזזזזז
בקושי הרגשתי ת'מיקס
סחטיין אחי
בסוף הסט אני יגיב
:)
Scorchio
אני לא מבין
למה אין תגובות?
nimrod levi
אני מוריד עכשיו ב20 קיי לשניה
אח"כ אני ישמע ויגיב
oDrori
לא מצליח להוריד... משום מה זה דורש סיסמא
Scorchio
כי המקסימום זה 10 יוזרים
Hell_Copter
טוב הלינק לא עבד לי...
אני ינסה אחר כך שוב
Dj Black-Dragon
צח ברכותיי
יצא לך משו משו אח שלי!!
תמשיך ככה... אהבתי את הסט
arik
צח אני מנסה להוריד
אבל אני לא מצליח
ואני לא ממש בקטע עכשיו של להתקין את
DAP
מה אני עושה?
YOU CAN FIX IT?
eXeTik
המיקסוס מצויין, באמת אחל'ה... אבל מה שבאמת הרס זה האיכות של ההקלטה
לא רק שזה 160
גם איכות הסאונד עצמה על הפנים... תנסה לעלות את האיכות
אני מתאר לעצמי שהקלטת את זה ישר למחשב\מהמיקסר
אז לא אמורה להיות בעיה של איכות

fastmp3
tracklist is awesome , i would really like to listen to this set please , too bad the link is down
Scorchio
The link is not down
you just need to download with DAP
there is no other way.

רונן הסיבה שזה ככה היא שהורדתי את הווליום של הליין אין בגלל שיש קטעים שהמיקסר מגיע ל
+3-5 DB
וזה עושה דיסטורשן אז הורדתי את הווליום ככה שכשזה יגיע לרמות האלה לא יהיו הפרעות בסאונד.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement