|
Various Artists Mixed By Scorchio AKA DJ Z-Rox Vol. 2
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
טוב חברה העליתי את הסט שוב ועכשיו זה מהיר שוב תודה לרומן שמצא לי פאב
אוקיי אז הנה הסט שהקלטתי לפני כמה ימים ויצא סבבה
תהנו
Various Artists Mixed By Scorchio AKA DJ Z-Rox
טראקליסט:
01. Sonorous - Second Sun [Mirco De Govia Remix]
02. Rapid Eye - Circa Forever [Iberia Mainroom Remix]
03. Tastexpereince - Highlander [Ralphie B Massive Mix]
04. Marco V - Indicator [Grinder Remix]
05. DJ Tiesto - Lethal Industry [Spaera Remix]
06. Energy 52 - Cafe Del Mar [Marco V Remix]
07. The Shrink - Bit Staboi [Mark Norman Remix]
08. Marc Dawn - Expander [Flutlicht Remix]
09. DJ Spoke - Ignition [S.H.O.K.K. Remix]
10. Arome - Hands Up [DJ Scot Project Remix]
11. Space Frog Feat. The Grim Reaper - Follow Me 2002 [Pulsedriver Vs. Rocco Remix]
12. Plastic Boy - Silverbath [Original Mix]
EDIT
כדי להמנע מבעיות
תשתמשו ב
DAP
תגובות הצעות והערות יתקבלו בברכה |
|
|
| DJ-Energy |
מתחיל לשמוע...
המיקס הראשון יצא פגזזזזז
בקושי הרגשתי ת'מיקס
סחטיין אחי
בסוף הסט אני יגיב
:) |
|
|
| Scorchio |
אני לא מבין
למה אין תגובות? |
|
|
| nimrod levi |
אני מוריד עכשיו ב20 קיי לשניה
אח"כ אני ישמע ויגיב |
|
|
| oDrori |
| לא מצליח להוריד... משום מה זה דורש סיסמא |
|
|
| Scorchio |
| כי המקסימום זה 10 יוזרים |
|
|
| Hell_Copter |
טוב הלינק לא עבד לי...
אני ינסה אחר כך שוב |
|
|
| Dj Black-Dragon |
צח ברכותיי
יצא לך משו משו אח שלי!!
תמשיך ככה... אהבתי את הסט |
|
|
| arik |
צח אני מנסה להוריד
אבל אני לא מצליח
ואני לא ממש בקטע עכשיו של להתקין את
DAP
מה אני עושה?
YOU CAN FIX IT? |
|
|
| eXeTik |
המיקסוס מצויין, באמת אחל'ה... אבל מה שבאמת הרס זה האיכות של ההקלטה
לא רק שזה 160
גם איכות הסאונד עצמה על הפנים... תנסה לעלות את האיכות
אני מתאר לעצמי שהקלטת את זה ישר למחשב\מהמיקסר
אז לא אמורה להיות בעיה של איכות |
|
|
| fastmp3 |
| tracklist is awesome , i would really like to listen to this set please , too bad the link is down |
|
|
| Scorchio |
The link is not down
you just need to download with DAP
there is no other way.
רונן הסיבה שזה ככה היא שהורדתי את הווליום של הליין אין בגלל שיש קטעים שהמיקסר מגיע ל
+3-5 DB
וזה עושה דיסטורשן אז הורדתי את הווליום ככה שכשזה יגיע לרמות האלה לא יהיו הפרעות בסאונד. |
|
|
|
|