return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
contacten?
View this Thread in Original format
Vinyl Boy
hola,
ik vroeg mij af of hier mensen ronghangen die de in de scene bekende dj's persoonlijk kennen. Zo ja waarvan e.d.

mzzls

Vinyl Boy
Dwingo
Een paar gasten bij mij in de klas komen uit Breda en kennen Cor Fijneman persoonlijk. Ikzelf niet, maar ik profiteer lekker mee, want via Cor krijgen deze jongens te horen wat de goeie nieuwe nummers zijn en uiteindelijk komt die kennis ook weer bij mij terecht.
Vinyl Boy
quote:
Originally posted by Dwingo
Een paar gasten bij mij in de klas komen uit Breda en kennen Cor Fijneman persoonlijk. Ikzelf niet, maar ik profiteer lekker mee, want via Cor krijgen deze jongens te horen wat de goeie nieuwe nummers zijn en uiteindelijk komt die kennis ook weer bij mij terecht.


vet man, post jij die platen hier ook of niet? wellicht kun jij mij ook vertellen waarom cor de komende itwt delen mixt en niet elke keer een andere dj?

greetz, VB
Nastra Azzurro
quote:
Originally posted by Vinyl Boy
hola,
Vinyl Boy


He goza alles goed.
Ik ken er een (taxijan)hehehehehehehehehhehehe
LOL
nee man alleen DJ vinyl boy
dies best goed ook.
Vinyl Boy
quote:
Originally posted by Nastra Azzurro


He goza alles goed.
Ik ken er een (taxijan)hehehehehehehehehhehehe
LOL
nee man alleen DJ vinyl boy
dies best goed ook.


yesssssssss
Nastra Azzurro
naw
Akira
nou ik ken eigenlijk geen DJ's behalve wat plaatselijke jongen die af en toe wel es draaien...

Maar cor fijneman die draait vet relaxt....die cd ITWT5 vond ik erg lekker :D dus vind het ook wel tof dat die ITWT6 ook weer mixt
Cold
...Die ken ik ;)
M5
quote:
Originally posted by Cold
...Die ken ik ;)


ik spreek hem ook weleens......aardige gozer !! ;)

heeft echt verstand van muziek!! hij is ook picotto fan !! ;)

en die mix van hem.....zeker NIET slecht !! :)
Mysteric
tja....ik ken DJ Moreno van het forum hierzo :)

Cold
Die mix van hem is bij mij thuis opgenomen ;)

'T wordt tijd dat ik zn platen, draaitafels en zn mengpaneel weer es leen, of niet Bellie?? rofl ,...vrijdag he? ok dan

Have Phun!
M5
quote:
Originally posted by Cold
Die mix van hem is bij mij thuis opgenomen ;)

'T wordt tijd dat ik zn platen, draaitafels en zn mengpaneel weer es leen, of niet Bellie?? rofl ,...vrijdag he? ok dan

Have Phun!


Piz Studios ...;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement