|
contacten?
|
View this Thread in Original format
| Vinyl Boy |
hola,
ik vroeg mij af of hier mensen ronghangen die de in de scene bekende dj's persoonlijk kennen. Zo ja waarvan e.d.
mzzls
Vinyl Boy |
|
|
| Dwingo |
| Een paar gasten bij mij in de klas komen uit Breda en kennen Cor Fijneman persoonlijk. Ikzelf niet, maar ik profiteer lekker mee, want via Cor krijgen deze jongens te horen wat de goeie nieuwe nummers zijn en uiteindelijk komt die kennis ook weer bij mij terecht. |
|
|
| Vinyl Boy |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Een paar gasten bij mij in de klas komen uit Breda en kennen Cor Fijneman persoonlijk. Ikzelf niet, maar ik profiteer lekker mee, want via Cor krijgen deze jongens te horen wat de goeie nieuwe nummers zijn en uiteindelijk komt die kennis ook weer bij mij terecht. |
vet man, post jij die platen hier ook of niet? wellicht kun jij mij ook vertellen waarom cor de komende itwt delen mixt en niet elke keer een andere dj?
greetz, VB |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
hola,
Vinyl Boy |
He goza alles goed.
Ik ken er een (taxijan)hehehehehehehehehhehehe
LOL
nee man alleen DJ vinyl boy
dies best goed ook. |
|
|
| Vinyl Boy |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
He goza alles goed.
Ik ken er een (taxijan)hehehehehehehehehhehehe
LOL
nee man alleen DJ vinyl boy
dies best goed ook. |
yesssssssss |
|
|
| Akira |
nou ik ken eigenlijk geen DJ's behalve wat plaatselijke jongen die af en toe wel es draaien...
Maar cor fijneman die draait vet relaxt....die cd ITWT5 vond ik erg lekker :D dus vind het ook wel tof dat die ITWT6 ook weer mixt |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Cold
...Die ken ik ;) |
ik spreek hem ook weleens......aardige gozer !! ;)
heeft echt verstand van muziek!! hij is ook picotto fan !! ;)
en die mix van hem.....zeker NIET slecht !! :) |
|
|
| Mysteric |
| tja....ik ken DJ Moreno van het forum hierzo :) |
|
|
| Cold |
Die mix van hem is bij mij thuis opgenomen ;)
'T wordt tijd dat ik zn platen, draaitafels en zn mengpaneel weer es leen, of niet Bellie?? rofl ,...vrijdag he? ok dan
Have Phun! |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Cold
Die mix van hem is bij mij thuis opgenomen ;)
'T wordt tijd dat ik zn platen, draaitafels en zn mengpaneel weer es leen, of niet Bellie?? rofl ,...vrijdag he? ok dan
Have Phun! |
Piz Studios ...;) |
|
|
|
|