|
מזל טוב!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אני לא מאמין עליכם...
לשני חברי פורום יש היום יום הולדת ואף אחד לא התייחס לזה?!!?!?!?
בושה וחרפה!!!
(מזל טוב לרון (נרקוטיק מיינד) ולנועם (סאונדוויב
עלו והצליחו ועד 129 וחצי |
|
|
| DjNumShum |
מזל טוב אנשימים
עלו והצליחו :) |
|
|
| nimrod levi |
מזל טוב רון!
כבר בן 17 הבחור
אפשר להוציא רשיון
ובהצלחה בטסט עוד 6 ימים:)
עד 120
וגם לך סאונדוויב:D |
|
|
| DJ-Energy |
מזל טובה אחים שלי!
עלו הצליחו
;) |
|
|
| Djsamorai |
| מזל טובבבב :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| Hell_Copter |
איזה יופי אני רואה כולם התלהבו מהעלו והצליחו שלי :D
ובהצלחה בטסט רון!!! |
|
|
| Flotser |
מזל טוב!!!
ונועם תהנה בלונדון ;) |
|
|
| s0undw4v3 |
תודה רבה רבה לכולם!
ואני באמת אשתדל להנות בלונדון :)
עשיתי כרגע מסיבה ראשונה בבית שלי... היה נחמד ביותר...
כולם ניסו למקסס לי פה :D
ערן הצליח דיי טוב ;) |
|
|
| oDrori |
LOL
מסל טוף לשניכם!!!!! |
|
|
|
|