|
armin b2b with ferry dancevalley
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Armin en Ferry back 2 back op Dance Valley
Geruchten dat de line-up van de in eerste instantie door Gatecrasher gehoste Eurogrooves tent op Dance Valley in gevaar zou zijn gekomen door mot tussen beide organisaties, kunnen bij deze uit de wereld worden geholpen. Alles gaat gewoon door zoals gepland.

Ferry Corsten, die in deze tent gaat draaien, heeft er bijzonder veel zin in. “Ik ga voor de eerste keer in Nederland back 2 back draaien met Armin en dat vind ik echt te gek.” Eerder deden beide in Engeland zeer populaire dj’s/producers hetzelfde kunstje in de Britse club Passion. Maar dit wordt dus de eerste keer dat van Buuren en Corsten in Nederland samen achter de draaitafels zullen staan. Dance Valley vindt plaats op 3 augustus in recreatiegebied Spaarnwoude. Partyscene zal de hele dag live vanaf het festivalterrein verslag doen van het evenement.
Bron: www.partyscene.nl :stongue:
hmm maybe interessant :)
Maar ik kan matt hardwick niet terugvinden op de site van dancevalley :( naja die komt ook op mysteryland. |
|
|
| eieregooie |
Wicked! :D
Ik wil die liveset! :whip:
lol |
|
|
| Blik |
| back 2 back is toch omstebeurt een plaat draaien? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Blik
back 2 back is toch omstebeurt een plaat draaien? |
jah of om de 2 platen maar dat kan ook tegenvallen want dan gaat de ene na de andere kletser op de draaitafel...(een goede b2b als ze elkaar gunnen om op te bouwen en niet meteen gaan hatseklatsen zeg maar) |
|
|
| ampburner |
| quote: | Originally posted by magrec
Maar ik kan matt hardwick niet terugvinden op de site van dancevalley :( naja die komt ook op mysteryland. |
da's idd erg vreemd, ik ben laatst nog op de site geweest en ik weet zeker dat hij er toen WEL bij stond (in eurogrooves)... maar nu niet meer :conf: Het is trouwens wel weer een mooie UDC site geworden...tering zeg :toothless |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik dacht dat Armin niet kwam wegens contractbreuk van UDC :conf: :conf: :conf: |
|
|
| TimeportE |
| quote: | | Eerder deden beide in Engeland zeer populaire dj’s/producers hetzelfde kunstje in de Britse club Passion. |
is dat die club uit exhale die clip?? (meesterlijke clip btw!! :D:D) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik dacht dat Armin niet kwam wegens contractbreuk van UDC :conf: :conf: :conf: |
dat dacht ik ook...:conf: :conf: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by TimeportE
is dat die club uit exhale die clip?? (meesterlijke clip btw!! :D:D) | Ja inderdaad, staat ook vermeld helemaal aan het einde van de clip (thanks 2 partypeople @ passion ofzoiets) |
|
|
| Access |
Er waren toch geruchten dat er 'n nieuw nummer van Ferry & Armin zou komen ???
Misschien word de clip nu opgenomen bij Dancevally net zoals bij Passion in de Exhale clip ... lijkt me stoer :D :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Access
Er waren toch geruchten dat er 'n nieuw nummer van Ferry & Armin zou komen ???
Misschien word de clip nu opgenomen bij Dancevally net zoals bij Passion in de Exhale clip ... lijkt me stoer :D :D | Zou wel grappig zijn inderdaad (ook al ben ik er zelf helaas niet bij). Waar heb je die geruchten gehoord dan? |
|
|
| Miss Proximus |
Ik weet denk ik al wat er aan de hand is!
Armin en Ferry draaien een extra lange set, dit komt doordat de hele GC tent gecancelled is en daardoor Scot Bond en Matt Hardwick niet komen draaien. Dus blijft er extra veel tijd over voor Armin en Ferry
:mad:
KUTUDC!!! :whip: Ik heb me DIK lopen verheugen op een Crasha tent...maar nee hoor :( |
|
|
|
|