|
שאלה ..
|
View this Thread in Original format
| Djsamorai |
יש כאן מלא דיי ג'ייז ..
ואני ממש בהתחלת הדרך שלי ..
אני לא מבין הרבה ..
עכשיו אני רוצה לעשות קורס של DJ
והרבה אמרו לי לא שווה לעשות קורס וכל זה ..
עכשיו אני רוצה לישמוע דעה שלכם !
אם ביכלל לעשות קורס ..
ואם אתם אומרים ששווה לעשות קורס אז של איזה בית ספר ?
מוזיקה פלוס או יאלו ?
או משהו שאני לא מכיר .
תודה מראש על התשובות ! |
|
|
| Hell_Copter |
שמע אני לא מתקלט רציני אז אני לא יכול ממש להגיד לך מה לעשות פה
אבל אחי... מלא אמרו שזה סתם חרא וגם כאלה שנמצאים בקורסים לא תמיד יוצאים די ג'יים מוצלחים
הדבר היחיד שטוב שם זה קשרים
עדיף לך ללמוד לבד עם ציוד משלך איך לתקלט לפי דעתי |
|
|
| Djsamorai |
תישמע אין לי חברים שהם די גיים או שהם עברו קורס או משהו ..
אז נגיד ואני קונה ציוד ?
איך אני אמור לדעת איך להישתמש ?
עבדתי כמה פעמים על מיקסרים ושני קומפקטים ..
אבל זה לא כמו שמישהו שהוא ממש מתקלט מלמד אותך .. |
|
|
| Dj Moriano |
| אני לימדתי את בנדוד שלי וזה לקח משהו כמו 20-30 דקות אחרי זה, זה הכל אימון..... |
|
|
| Djsamorai |
| יש לו מזל שהיה לו מי שילמד אותו ! |
|
|
| Ariels |
דוגרי
צודק
שעה מקסימום אתה לומד את הבסיס ואחרי זה זה אימון
ברגע שתלמד את זה
חמש דקות אתה גם עובד על פטיפון
אם אתה גר באזור המרכז אתה יכול לקפוץ אלי ואני אלמד אותך |
|
|
| Djsamorai |
אני גר ברמלה...
מאיפה אתה ?? |
|
|
| Vortex_SA |
לא ללכת לקורס ולקנות ציוד
לא ללכת לקורס ולשכור ציוד
לא ללכת לקורס
עכשיו באמת, ללמוד לתקלט אני מלמד אותך תוך חצי דקה את התאוריה, אח"כ אתה צריך ללמוד לבד, ופטיפון זה דבר ממש ממש כיף וקל, בכלל תקלוט בא לי בקלות, לא יודע למה... בקיצר, אם אתה יודע איפה זה מזכרת בתיה אתה יכול לקפוץ אני יעשה לך איזה קורסון, ואתה יוצא עם ידע איך לתאם ואפילו איך למקסס מוזיקלית!! ועכשיו במחיר מבצע, אתה משיג לי תקלוט באומן ואני מבריק לך תנעל! :)
בקיצר הבנת תרעיון... |
|
|
| Djsamorai |
חחחחחח
תודהה אנשיםםם |
|
|
| oDrori |
שמע, הייתי במוזיקה פלוס בעצמי וסיימתי שם קורס, אני יכול להגיד לך שתיאורטית "הושכלתי" פשוט מהר יותר. והם נותנים לך מקום להתאמן על המיקסוס.
מה שכן, באותו הכסף היית יכול לקנות כבר ציוד אחושילינג וזהו.
הקורס טוב אבל פשוט לא שווה את הכסף לדעתי. |
|
|
| Narcotic Mind |
לדעתי הדרך הכי טובה להתחיל זה ללכת לעזור לדי ג'יי שעושה בעיקר אירועים וכאלה דברים, ללכת לעזור לו להרכיב ציוד ואלרגן עניינים
לקבל שכר מינימום או אפילו בהתנדבות אם אתה לא מוצא מישהו שרוצה להעסיק אותך, אז אתה גם לומד הגברה ואיך לטפל בציוד, ואתה גם משיג ים קשרים
במקביל לקנות ציוד בסיסי לבית כדי להתאמן
אחר כך אם אתה באמת טוב לבקש מזה שאתה עוזר לו לסדר לך איזה מסיבות קטנות ודברים כאלה וככה להתחיל
ובעקרון אם אתה עושה מסיבות פרטיות אתה לא חייב אפילו לקנות רמקולים אתה יכול פשוט לבקש מזה שאתה עובד אצלו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori מה שכן, באותו הכסף היית יכול לקנות כבר ציוד אחושילינג וזהו.
|
לא קיבלת את הקורס הזה חינם אז שהיה את הזה עם המושב שלך?? |
|
|
|
|