return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שאלה ..
View this Thread in Original format
Djsamorai
יש כאן מלא דיי ג'ייז ..

ואני ממש בהתחלת הדרך שלי ..
אני לא מבין הרבה ..

עכשיו אני רוצה לעשות קורס של DJ

והרבה אמרו לי לא שווה לעשות קורס וכל זה ..

עכשיו אני רוצה לישמוע דעה שלכם !
אם ביכלל לעשות קורס ..

ואם אתם אומרים ששווה לעשות קורס אז של איזה בית ספר ?
מוזיקה פלוס או יאלו ?
או משהו שאני לא מכיר .
תודה מראש על התשובות !
Hell_Copter
שמע אני לא מתקלט רציני אז אני לא יכול ממש להגיד לך מה לעשות פה
אבל אחי... מלא אמרו שזה סתם חרא וגם כאלה שנמצאים בקורסים לא תמיד יוצאים די ג'יים מוצלחים
הדבר היחיד שטוב שם זה קשרים
עדיף לך ללמוד לבד עם ציוד משלך איך לתקלט לפי דעתי
Djsamorai
תישמע אין לי חברים שהם די גיים או שהם עברו קורס או משהו ..
אז נגיד ואני קונה ציוד ?

איך אני אמור לדעת איך להישתמש ?

עבדתי כמה פעמים על מיקסרים ושני קומפקטים ..

אבל זה לא כמו שמישהו שהוא ממש מתקלט מלמד אותך ..
Dj Moriano
אני לימדתי את בנדוד שלי וזה לקח משהו כמו 20-30 דקות אחרי זה, זה הכל אימון.....
Djsamorai
יש לו מזל שהיה לו מי שילמד אותו !
Ariels
דוגרי
צודק
שעה מקסימום אתה לומד את הבסיס ואחרי זה זה אימון
ברגע שתלמד את זה
חמש דקות אתה גם עובד על פטיפון
אם אתה גר באזור המרכז אתה יכול לקפוץ אלי ואני אלמד אותך
Djsamorai
אני גר ברמלה...
מאיפה אתה ??
Vortex_SA
לא ללכת לקורס ולקנות ציוד
לא ללכת לקורס ולשכור ציוד
לא ללכת לקורס


עכשיו באמת, ללמוד לתקלט אני מלמד אותך תוך חצי דקה את התאוריה, אח"כ אתה צריך ללמוד לבד, ופטיפון זה דבר ממש ממש כיף וקל, בכלל תקלוט בא לי בקלות, לא יודע למה... בקיצר, אם אתה יודע איפה זה מזכרת בתיה אתה יכול לקפוץ אני יעשה לך איזה קורסון, ואתה יוצא עם ידע איך לתאם ואפילו איך למקסס מוזיקלית!! ועכשיו במחיר מבצע, אתה משיג לי תקלוט באומן ואני מבריק לך תנעל! :)

בקיצר הבנת תרעיון...
Djsamorai
חחחחחח
תודהה אנשיםםם
oDrori
שמע, הייתי במוזיקה פלוס בעצמי וסיימתי שם קורס, אני יכול להגיד לך שתיאורטית "הושכלתי" פשוט מהר יותר. והם נותנים לך מקום להתאמן על המיקסוס.
מה שכן, באותו הכסף היית יכול לקנות כבר ציוד אחושילינג וזהו.

הקורס טוב אבל פשוט לא שווה את הכסף לדעתי.

Narcotic Mind
לדעתי הדרך הכי טובה להתחיל זה ללכת לעזור לדי ג'יי שעושה בעיקר אירועים וכאלה דברים, ללכת לעזור לו להרכיב ציוד ואלרגן עניינים

לקבל שכר מינימום או אפילו בהתנדבות אם אתה לא מוצא מישהו שרוצה להעסיק אותך, אז אתה גם לומד הגברה ואיך לטפל בציוד, ואתה גם משיג ים קשרים

במקביל לקנות ציוד בסיסי לבית כדי להתאמן

אחר כך אם אתה באמת טוב לבקש מזה שאתה עוזר לו לסדר לך איזה מסיבות קטנות ודברים כאלה וככה להתחיל

ובעקרון אם אתה עושה מסיבות פרטיות אתה לא חייב אפילו לקנות רמקולים אתה יכול פשוט לבקש מזה שאתה עובד אצלו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori מה שכן, באותו הכסף היית יכול לקנות כבר ציוד אחושילינג וזהו.


לא קיבלת את הקורס הזה חינם אז שהיה את הזה עם המושב שלך??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement