|
Loveparade
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Voor degenen die nog gaan dit jaar, mijn truck (LoL) start vanaf 14:00 op het Ernst Reuter Platz.
We hebben dj Jean..maarrrrrr..als ie niet z´n best doet ga ik draaien :stongue:
Joop gaat vast en zeker lekker draaien.
Ik heb van de truckbouwer megekregen dat onze hele truck in spijkerstof gewikkeld is: niet zo moeilijk te missen dus!
Andreas en ik gaan in het geel/groen, valt lekker op :)
Anywayz, mocht je zin hebben in een lollie :D kom dan naar de Ameland truck!!! :D
Zie jullie hopelijk daaro!!! Have fun peoples!!! Ik vertrek vannacht 3/4 uur..en daarna........PARTAAAAAAAY :) |
|
|
| basvh |
| ben ook op de love parade, ik zal kijken of ik proxi´s wagen kan zien/vinden. ik heb trouwens oranje gsus shirt aan. Ja je moet toch beetje laten zien dat je uit nederland komt, digitale camera gaat ook mee dus mooie pics kan je ook verwachten |
|
|
| mantisnl |
[off-topic]
| quote: | | Originally posted by basvh ik heb trouwens oranje gsus shirt aan. |
hey zow heb ik d`r ook een! :D
[/off-topic] |
|
|
| LowRider |
| quote: | | de Ameland truck!!! :D |
lol stonden jullie zeker gister ook bij Piet Paulusma in beeld :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Veel plezier op de loveparade, Proxi en de rest die ook gaan. |
|
|
| Sandman |
| quote: | Originally posted by LowRider
lol stonden jullie zeker gister ook bij Piet Paulusma in beeld :D |
Zoiets dacht ik al.... heb ik me toch niet vergist gisteren avond..
Pietje met 3 of 4 leuke chicks....toch? :conf:
Helaas ga ik niet naar de loveparade.... k'zou wel willen... maar kan niet dit jaar
Sandman |
|
|
| basd |
| Mensen die wel naar de Love Parade gaan, heel veel plezier daar en maak er een leuk feestje van. Maak toffe foto's, schrijf vette reports, laat de thuisblijvers (waaronder ikke dus) achteraf ook een beetje genieten :). |
|
|
| Spinnin Jack |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Voor degenen die nog gaan dit jaar, mijn truck (LoL) start vanaf 14:00 op het Ernst Reuter Platz.
We hebben dj Jean..maarrrrrr..als ie niet z´n best doet ga ik draaien :stongue:
Joop gaat vast en zeker lekker draaien.
Ik heb van de truckbouwer megekregen dat onze hele truck in spijkerstof gewikkeld is: niet zo moeilijk te missen dus!
Andreas en ik gaan in het geel/groen, valt lekker op :)
Anywayz, mocht je zin hebben in een lollie :D kom dan naar de Ameland truck!!! :D
Zie jullie hopelijk daaro!!! Have fun peoples!!! Ik vertrek vannacht 3/4 uur..en daarna........PARTAAAAAAAY :) |
Ik zal opletten ofdat ik grote blauwe vlek tegekom met daarop een aantal bewegende geel/groene stippen. Dan weet ik dat ik daar een heerlijke snoeplollie(neem ik aan) kan scoren.
Ben wel een beetje kleurenblind en dat in combinatie een zonnebril kan het toch zo zijn dat ik je niet zie als ik op de kleurtjes afga. In dat geval merk ik toch wel vanzelf wanneer ik dichtbij je truck ben, als ik brakke overgangen hoor met iemand die probeerd leuk te doen met scratchen dan weet ik dat jan en dus ook de Ameland truck in de buurt is :clown:
Wij vertrekken morgenochtend om 8 uur daarna met de ICE(hogesnelheidstrein) lekker naar berlijn te gaan, dat zal waarschijnlijk een stuk beter zijn dan die brakke duitse sneltreinen die we vorige jaar en dat jaar ervoor hebben genomen :mad: |
|
|
| John |
ik zal kijke of ik jou truckje kan vinden proxi:)
zal toch nog best lastig worden denk ik:D
ik heb der zin in w00t:) nog maar ff een paar uurtjes slaap pakken denk ik hehehe tjusch (ofzo:p) |
|
|
| Access |
Jah ... ik ben dit jaar ook van de partij !!!
Voor 't eerst en waarschijnlijk nie voor 't laatst :D :D
Ik gaat samen met Eieregooie & Spinnin Jack & friends,
en aangezien 't me nie uitmaakt waar we achteraan hobbele volg ik hun gewoon :p
Maaruh ... ik denk dat ik wel 'n lollie kom score ;)
(En nou moet ik opschiete anders gaat ik m'n treintje misse :toothless )
Laters !!!!! |
|
|
| Emphelator |
| quote: | Originally posted by basd
Mensen die wel naar de Love Parade gaan, heel veel plezier daar en maak er een leuk feestje van. Maak toffe foto's, schrijf vette reports, laat de thuisblijvers (waaronder ikke dus) achteraf ook een beetje genieten :). |
Jah, lijkt me goed idee om de thuisblijvers ook nog te laten genieten :D |
|
|
| xxl |
ik ben 2 meter met een hawaii shirt :)
waarschijnlijk 4 uur beeldmateriaal (vorig jaar ook) ben zaterdag en zondag voornamelijk te vinden in Hotel Hamburg (just around the corner) under the name vermolen party :) :)). |
|
|
|
|