|
מי אתם חושבים צריך להיות המוד השלישי (Importent Poll!!) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
איזה חרפה להשים אותי
בן אדם שהעדיף לשים את המסך מחשב שלו על הרצפה כי את המקום שלו הוא נתן לטכניקס... |
חחחחחחחחחחחחחח מה חשבת לעצמך צ'וק!? ;) |
|
|
| Narcotic Mind |
| make it sticky for a few days |
|
|
| Gil Shwarts |
אני תומך במוש וברועי
אבל הצבעתי לעצמי שאני לא ייצא מזה בלי שום קול :)
חיחיחיחיחי |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחח מה חשבת לעצמך צ'וק!? ;) |
?! |
|
|
| Hell_Copter |
| תקרא את הפוסט של אריאל ואז תבין!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
make it sticky for a few days |
לא צריך
רועי המוד החדש יאללה יובל שיהיה מוד כבר
אני מוותר
אין לי גם כוח לשטויות האלה |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
הצבעתי לרועי
.בגלל שאני חושב שהוא אחלה בן אדם, מאוד נחמד, לא עושה הרבה בלאגנים
.וגם בגלל שאני מכיר אותו הכי טוב מהאנשים ברשימה
לפי האחוזים רועי לוקח |
|
|
| luckystrike |
תקשיבו ראסמי - אני עדיין לא הצבעתי אבל ברור היה
לי שרועי יהיה המוד הנוסף
המשך יבוא ... |
|
|
| DjChook |
| תצביע לי שאני אשתווה למוש |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
תצביע לי שאני אשתווה למוש |
סבבה אחי !
:) |
|
|
| luckystrike |
סורי שכחתי שסגרנו אותה
:) |
|
|
|
|