return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מי אתם חושבים צריך להיות המוד השלישי (Importent Poll!!) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
איזה חרפה להשים אותי
בן אדם שהעדיף לשים את המסך מחשב שלו על הרצפה כי את המקום שלו הוא נתן לטכניקס...


חחחחחחחחחחחחחח מה חשבת לעצמך צ'וק!? ;)
Narcotic Mind
make it sticky for a few days
Gil Shwarts
אני תומך במוש וברועי
אבל הצבעתי לעצמי שאני לא ייצא מזה בלי שום קול :)
חיחיחיחיחי
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


חחחחחחחחחחחחחח מה חשבת לעצמך צ'וק!? ;)


?!
Hell_Copter
תקרא את הפוסט של אריאל ואז תבין!!!
DjChook
אוקיי
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
make it sticky for a few days


לא צריך

רועי המוד החדש יאללה יובל שיהיה מוד כבר

אני מוותר
אין לי גם כוח לשטויות האלה
GLoBaL-MUZiK
הצבעתי לרועי
.בגלל שאני חושב שהוא אחלה בן אדם, מאוד נחמד, לא עושה הרבה בלאגנים
.וגם בגלל שאני מכיר אותו הכי טוב מהאנשים ברשימה



לפי האחוזים רועי לוקח
luckystrike
תקשיבו ראסמי - אני עדיין לא הצבעתי אבל ברור היה
לי שרועי יהיה המוד הנוסף

המשך יבוא ...
DjChook
תצביע לי שאני אשתווה למוש

luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
תצביע לי שאני אשתווה למוש


סבבה אחי !
:)
luckystrike
סורי שכחתי שסגרנו אותה
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement