|
מי אתם חושבים צריך להיות המוד השלישי (Importent Poll!!)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
יאלה, תנו את דעתכם
edit
שמתי את מי שאני זוכר שרציני פה
ו... לשלושה ימים |
|
|
| MoSH_MaN |
| הצבעתי אבל אני בחיים לא יזכה |
|
|
| eXeTik |
"who wants to be a moderator?"
לא ניסחת את השאלה טוב... לפי איך שאתה מנסח את זה הצבעתי בשבילי, וכל אחד פה יצביע בשביל עצמו. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
"who wants to be a moderator?"
לא ניסחת את השאלה טוב... לפי איך שאתה מנסח את זה הצבעתי בשבילי, וכל אחד פה יצביע בשביל עצמו. |
ראסמי אתה צודק |
|
|
| Narcotic Mind |
| אני לא כי אני לא ברשימה :):):) |
|
|
| Pinto |
אם כבר poll
למה צח לא ברשימה ? |
|
|
| yahel222 |
אני לא רוצה להיות !!!
אני לא יצביע לעצמי |
|
|
| DjChook |
זה היה על בסיס
מי רוצה להיות מליונר,סטייל
אבל ראסמי אתה צודק
בכל מקרה יובל עשה מתיחת פנים לטרד הזה
השאלה שלי היא כזאת:
המוד הולך להיות זמני או לא ?
למרות שכבר נראה לי שיש לנו זוכה |
|
|
| oDrori |
רגע חן, כל ה"טובות" מתחת לשולחן שעשיתי לך בצופים ולא שמת אותי בפנוך?
תתיבש לך :p |
|
|
| DJ-Energy |
| זה יהיה על בסיס קבוע חן |
|
|
| Ariels |
איזה חרפה להשים אותי
בן אדם שהעדיף לשים את המסך מחשב שלו על הרצפה כי את המקום שלו הוא נתן לטכניקס... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oDrori
רגע חן, כל ה"טובות" מתחת לשולחן שעשיתי לך בצופים ולא שמת אותי בפנוך?
תתיבש לך :p |
wtf :wtf: wtf |
|
|
|
|