return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מי אתם חושבים צריך להיות המוד השלישי (Importent Poll!!)
View this Thread in Original format
DjChook
יאלה, תנו את דעתכם

edit

שמתי את מי שאני זוכר שרציני פה

ו... לשלושה ימים
MoSH_MaN
הצבעתי אבל אני בחיים לא יזכה
eXeTik
"who wants to be a moderator?"
לא ניסחת את השאלה טוב... לפי איך שאתה מנסח את זה הצבעתי בשבילי, וכל אחד פה יצביע בשביל עצמו.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
"who wants to be a moderator?"
לא ניסחת את השאלה טוב... לפי איך שאתה מנסח את זה הצבעתי בשבילי, וכל אחד פה יצביע בשביל עצמו.


ראסמי אתה צודק
Narcotic Mind
אני לא כי אני לא ברשימה :):):)
Pinto
אם כבר poll
למה צח לא ברשימה ?
yahel222
אני לא רוצה להיות !!!
אני לא יצביע לעצמי
DjChook
זה היה על בסיס
מי רוצה להיות מליונר,סטייל

אבל ראסמי אתה צודק

בכל מקרה יובל עשה מתיחת פנים לטרד הזה

השאלה שלי היא כזאת:
המוד הולך להיות זמני או לא ?

למרות שכבר נראה לי שיש לנו זוכה
oDrori
רגע חן, כל ה"טובות" מתחת לשולחן שעשיתי לך בצופים ולא שמת אותי בפנוך?
תתיבש לך :p
DJ-Energy
זה יהיה על בסיס קבוע חן

Ariels
איזה חרפה להשים אותי
בן אדם שהעדיף לשים את המסך מחשב שלו על הרצפה כי את המקום שלו הוא נתן לטכניקס...
DjChook
quote:
Originally posted by oDrori
רגע חן, כל ה"טובות" מתחת לשולחן שעשיתי לך בצופים ולא שמת אותי בפנוך?
תתיבש לך :p


wtf :wtf: wtf
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement