return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 
Wielerseizoen 2010
View this Thread in Original format
FredNova
Volgend weekend beginnen we eraan.
Mijn ploeg voor www.wielerprono.be is bijna klaar :D
Jasperovitsj
WP-gewijs is het weeral geen sinecure, gezien het aantal punten dat de grote kanonnen kosten. Pak een Gilbert, Cancellara en Boonen, en het budget is al op :nervous:


Soit, op koersgebied denk ik dat we een heel mooi voorjaar tegemoet gaan. De absolute top lijkt breder dan ooit, voor elke koers kan je bij wijze van spreke 20 favorieten benoemen, terwijl dat de voorbije jaren wel al eens anders was. Bovendien heb je met Sky en Radioshack twee hyperprofessionele topploegen bij, waardoor er meer grote blokken zijn die de koers in handen kunnen nemen en de hegemonie van bijvoorbeeld Quickstep kunnen doorbreken. Dat alles gaat volgens mij voor een ander koersbeeld dan de voorbije jaren zorgen, veel minder gecontroleerd en vol met verrassingen.
Plus, voor de heuvelklassiekers zullen er sinds lang weer Belgen meespelen voor de knikkers. Op zich vond ik het steeds geweldige koersen om te zien, maar geef toe, het is toch net een stuk spannender als er een Belg mee vooraan rijdt op La Redoute of de Cauberg.

Ik hoop alleen dat die strandjeanette van een Haussler niks wint ^^ En dat Boonen weer een dubbel pakt op de kap van Devolder, waarna die laatste definitief breekt en in huilen uitbarst. :toothless
MikeVee
Toch maar snel een 10tal renners gekozen, , we zien wel, de grote rondes liggen me beter.
FredNova
voor zij die willen meedoen, nog eens:

www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1
Jasperovitsj
Tis Ronde \o/
MikeVee
Go iedereen buiten Boonen & Devolder :o
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by MikeVee
Go iedereen buiten Devolder :o

Fixed
FCB_Fanatic
laatste 20km gezien; de sterkste heeft gewonnen! Cancellara zag er niet eens vermoeid uit bij de aankomst :wtf:
pzK
Scheldeprijs! Net toerke rond 't dorp gedaan. Het is alsof iedereen nu al zat is. :) En met zo'n zalig weer, woowoo! :)
FCB_Fanatic
saaie boel zeg :o

Jasperovitsj
Wind op kop hé, die mannen weten wel beter dan zich nu al op te blazen. Op Mons-en-Pévèle zal het wel anders zijn denk ik.
FCB_Fanatic
t is gereden ... kga ne keer vertrekken naar Brugge :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement