|
Oren Kosto, water park Yavne - דיווח
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
הרגע חזרתי משם. ולמרות שאני מת מעייפות מכל סחיבות הציוד, ומהקהל המעצבן הזה, החלטתי לבוא לפה ולדווח איך היה.
טוב..... מאיפה להתחיל.......
דבר ראשון אני ממש מצטער אבל כשהגעתי למקום שם גיליתי ששכחתי להביא את המינידיסק ולא הייתה לי אפשרות להקליט את הסט....... אז אין סט מוקלט, אבל כדי לפצות אותכם, בכל זאת הכנתי טראקליסט, שאותו אני ארשום בסוף.
ועכשיו למסיבה עצמה:
בגלל שהיו שם הרוב זייניקים, אז פתחתי כמובן עם קצת אמ טי וי. מה אני אגיד לכם... המפגרים האלה שילמו כניסה - והלכו לשבת בחוץ ליד המזנון.
טוב, אז החלטתי לעלות לדאנס, ואז צ'יק צ'אק התחלתי אם טראקים. גל של זייניקים נכנס בבת אחת לרחבה ופתאום רואים אנשים רוקדים! איזה כיף!
אז אני ממשיך בכיף למקסס לי טראקים... ואחרי חצי שעה - כולם יצאו בבת אחת. האפסים האלה שוב ישבו בחוץ ליד המזנון... התחלתי להילחץ... ניסיתי להחליף למוסיקה אחרת איזה 3 פעמים ולא עבד..... אז אמרתי זין על כל העולם. היו לי שם איזה 7 חברים והשותף שלי שהיה על התאורה.... אז התחלתי למקסס שוב טראקים... החברים שלי התחילו להשתגע שם.... ואחרי זמן מה חלק גדול מהזייניקים הלכו הביתה, וחלק נכנס לרחבה.... ומי שנכנס, לא יצא עד סוף הערב.....
אקיצר, כיתה זין זה הקהל הכי בעייתי שיש!!! סתם חבורות של אפסים שלא יודעים בכלל מה הם רוצים. סך הכל, החלקים שבהם מיקססתי היו סבבה!!!!
העיקר הרווחתי 500 שקל!!!! (1200, מינוס 200 להשכרת תאורה, ואני והשותף התחלקנו חצי חצי). ומה עוד טוב - המנהל שם, אמר שהוא רוצה לעשות שבוע הבא עוד ערב, אבל לתיכוניסטים.... הלוואי, בעזרת השם!!!!!!!
אז כמו שהבטחתי - הנה הטראקליסט!!!!!!
1. Infernal - Muzaik (club mix)
2. Marc Dawn - Expander (flutlicht remix)
3. DJ Sammy & Yanou - Heaven (green court remix)
4. DJ Shog - This is my Sound
5. Alphazone - Stay
6. Aquagen - Summer is calling
7. Cosmic Gate - The Truth
8. DJ Vortex & Apras Dream - Incoming (Beam & Cyrus remix)
9. DJ Mind-X - Voyage (dogma remix)
10. Sureno - Guideline (syntone remix)
11. DJ Tiesto - Sparkles (airscape remix)
12. Silverblue - Step Back (vocal mix)
13. Lasgo - Something <--- פה הם עזבו וניסיתי לשים ממוסחרים כדי להחזיר אותם
14. Rocco - Everybody (club mix) <-- ופה אמרתי שילכו להזדיין
15. Ian Van Dahl - Will I (pulsedriver remix)
16. Fragma - Say That You Were Here
17. Solar System - Close Your Eyes
18. The Moon ft. Nu NRG - The Moon Loves The Sun
19. O.C. Project - Close Your Eyes (plug n play remix)
20. Cosmic Gate - Fire Wire (don't remember who's remix)
21. Avatar - Red Planet (reverbs remix)
22. Gouryella - Tenshi (extended mix)
23. R.P.S - The Unforgiven 2002 (o.m.b remix)
24. Marc Aurel - Sun (dumonde remix)
25. Blank & Jones - Desire (accuface remix)
26. לא זוכר. חבר שלי רצה לתת מיקס אחרון ואין לי מושג מה הוא שם. זה משהו שהוא הביא.
חשוב להזכיר שהייתה לי אולי טעות אחת במיקסים :D :D :D
זהו. יאללה, אני הולך להתעלף על המיטה. אז עד שאני אתעורר... תגובות? הערות???
ושוב, אני מצטער שלא הקלטתי את הסט. |
|
|
| eXeTik |
העיקר עשית את הכסף שלך
רק משהו שלא הבנתי- אם אתה מיקססת והכל מה השותף שלך עשה שמגיע לו חצי?! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by eXeTik
העיקר עשית את הכסף שלך
רק משהו שלא הבנתי- אם אתה מיקססת והכל מה השותף שלך עשה שמגיע לו חצי?! |
הוא הסיע עם האוטו שלו (והרישיון שלו), הוא סחב את הרוב, הוא היה כל הערב על התאורה (השכרנו תאורה חכמה... רובוסקאנים וכו) והוא נתן לי עזרה נפשית להמשיך הלאה!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :stongue: :stongue: |
|
|
| oDrori |
אחי אל תתבאס, צודק זייניקים אין הרבה מושג גם לי היה הקטע הזה שפתאום אתה מבתכל ורריק שם.
מה שכן, נראה לי הפרובלמה היא שהבאת אחלה טראקים, אבל לקהל הלא נכון. כן, רובם באנת באנגין כאלה אבל לא היו מספיק להיטים. מה לעשות, זה מה שהם רוצים.
עכשיו בקשר לשבוע הבא, נראה לי הולך להיות לך אחלה |
|
|
| Ariels |
בוא תסביר מה הבאת מבחינת תאורה ב200 שקל
איך ומאיפה |
|
|
| DjChook |
אני לא חושב שזה נכון תמיד
אני יודע שבלילה האחרון של המחנה בצופים - יש חגיגות
עכשיו חבר שלי שם פול
VOCAL TRANCE / CLUB TRANCE / HARD TRANCE
ומלאאא ילדים מכיתות ו ו-ז רקדו שם
ולהיפך
ברגע שהוא ירד קצת ב
BPM
הם התעצבנו |
|
|
| Scorchio |
שתהיה בריא אני לא מבין איך הכנסת את
Expander
בין
Muzaik
ובין
Heaven
העיקר שהרווחת
תהנה. |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני לא חושב שזה נכון תמיד
אני יודע שבלילה האחרון של המחנה בצופים - יש חגיגות
עכשיו חבר שלי שם פול
VOCAL TRANCE / CLUB TRANCE / HARD TRANCE
ומלאאא ילדים מכיתות ו ו-ז רקדו שם
ולהיפך
ברגע שהוא ירד קצת ב
BPM
הם התעצבנו |
חן...
זה צופים, ילדים מתים להשתגע שם
זה לא אותו דבר
תאמין לי שבמקום אחר הם לא היו רוקדים
וואלה לא יודע למה אבל ככה זה
בצופום תמיד כולם משתגעים ועושים שכונהההה |
|
|
| Hell_Copter |
כל הכבוד על המסיבה אחי הבאת אחלה טראקליסט
אבל עזוב אותך מהארד טראנס על ילדים קטנים
הם צריכים יותר דברים אפליפטינגים... אתה תשים להם סקוט הם יכסו את האוזניים
קיצר... אנישמח שהרווחת 500 שקל אבל אתה קצת פראייר כי היית צריך להביא לשותף שלך מקסימו0ם 200-300 ולא יותר :D |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Scorchio
שתהיה בריא אני לא מבין איך הכנסת את
Expander
בין
Muzaik
ובין
Heaven
העיקר שהרווחת
תהנה. |
העיקר שנהנת
אבל ראסמי הסתכלתי על הטראק ליסט
ערבתת שם איזה 3 סוגים שונים לפחות
מעניין איך יצאו המיקסים...
אבל חפיף אחי בשביל 500 שקל היה שווה... |
|
|
| Vortex_SA |
לא הייתי הולך כל כך על פלייליסט כזה, יותר מדיי מסחרי... גם זה לא כאלו טראקים טובים, ראיתי שם כמה יציאות, אבל גם אני לא ממש היתי סובל סט כזה, זה שירים נמרחים כאלה...
אה, ואם כבר אינקומינג, שים את הארום מיקס...
אני הייתי הולך יותר לכיוונים פרוגרסיבים יותר, הייתי שם סיגנט ומג'יק אימפולס, כאלה דברים חלשים יותר בהתחלה, אבל עדיין יפים, הייתי עולה לקלאב יותר, עם כל מיני, כמו
believe (minimalistix)
אבל לא לקלאב ששמת, לקלאב פחות מסחרי, יותר פרוגרסיבי, אחרי זה, הייתי שם איזה מעבר, ונותן בראש עם הארד, וגם לא ההארד ששמת, אני מדבר עם הארד הארד, לא קלאב הארד...
טוב אבל זה אני... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
העיקר שנהנת
אבל ראסמי הסתכלתי על הטראק ליסט
ערבתת שם איזה 3 סוגים שונים לפחות
מעניין איך יצאו המיקסים...
אבל חפיף אחי בשביל 500 שקל היה שווה... |
תבין, כשאני ממקסס, אני ממש לא שם לב לאיזה סוג מוסיקה אני שם.....
מה שחשוב לי זה שהטראקים פחות או יותר יתאימו אחד עם השני, ושהמיקס יצא טוב...
ותאמין לי, אנשים דווקא אוהבים את זה יותר כשאני מערבב בין סוגים....
כי הם אוהבים גיוון............. :clown: |
|
|
|
|