|
Wie weet er nog goede nieuwe trance-cd's ??
|
View this Thread in Original format
| ADK |
ja, het is wel duidelijk wat ik vraag...
wie weet er nog goede nieuwe trance-cd's ??
ADK |
|
|
| M5 |
| Tunnel Trance Force 16 heb je zeker al ? |
|
|
| Yarnie |
| in search of sunrise II & summerbreeze van tiesto zijn wel relax |
|
|
| Mysteric |
Niet echt supernieuw...maar toch steengoed:
Marco V live @ Innercity 2000 |
|
|
| Blik |
Superstrings II, hehe geintje ADK
ja, das een moeilijke vraag
Trance Energy 2001: ook al ken je elk liedje op 2 na al
Johan Gielen komt met een nieuwe CD, een dubbel-CD nog wel:D |
|
|
| Exhale |
| Forbidden Paradise 11 en Magik 7 komen deze maand uit |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Blik
Johan Gielen komt met een nieuwe CD, een dubbel-CD nog wel:D |
hmm ja The Trance Years ofzo ......ik heb hem, maar ik vind hem niets aan !! BAH .........geef mij maar TTF 16 !! :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Exhale
Forbidden Paradise 11 en Magik 7 komen deze maand uit |
Niet dus, het schijnt dat magik 7 pas ergens in oktober ofzo uitkomt, en niet op 9 april wat eerst iedereen zei.
Forbidden Paradise weet ik nie |
|
|
| Exhale |
| quote: | Originally posted by Blik
Niet dus, het schijnt dat magik 7 pas ergens in oktober ofzo uitkomt, en niet op 9 april wat eerst iedereen zei.
Forbidden Paradise weet ik nie |
Dat is dus bijna een jaar wachten op een nieuwe Magik??
Paar weken terug stond dit op Trancegate als newspost:
The new double cd Forbidden paradise 11 is just around the corner. Some of the tracks that will be featured on the two cd's: Airwave - Save Me, Two man strong - The beast within, Lemon8 - Pressure and Green Martian - Computer weekend. |
|
|
| ADK |
nou...
superstrings 2 heb ik paar weken geleden helemaal gedownload maar die vond ik heel zwaar tegenvallen
tunneltranceforce 16 heb ik tijdje geleden paar liedjes van gedownload maar ik vond het niet echt kwaliteit moet ik zeggen, maar dan zul je ook weer net zien dat ik de verkeerde liedjes had...
forbidden paradise, waar kan ik die vinden?
ADK |
|
|
| cyberia |
| World of trance 14 is goed,an ik weet ni ofda het bij jullie uitkomt(de illusion-compilaties),ma de teraa edition van illusion is vet |
|
|
|
|