return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Wie weet er nog goede nieuwe trance-cd's ??
View this Thread in Original format
ADK
ja, het is wel duidelijk wat ik vraag...


wie weet er nog goede nieuwe trance-cd's ??



ADK
M5
Tunnel Trance Force 16 heb je zeker al ?
Yarnie
in search of sunrise II & summerbreeze van tiesto zijn wel relax
Mysteric
Niet echt supernieuw...maar toch steengoed:

Marco V live @ Innercity 2000
Cold
Superstrings 2 ;)
Blik
Superstrings II, hehe geintje ADK

ja, das een moeilijke vraag

Trance Energy 2001: ook al ken je elk liedje op 2 na al

Johan Gielen komt met een nieuwe CD, een dubbel-CD nog wel:D
Exhale
Forbidden Paradise 11 en Magik 7 komen deze maand uit
M5
quote:
Originally posted by Blik


Johan Gielen komt met een nieuwe CD, een dubbel-CD nog wel:D


hmm ja The Trance Years ofzo ......ik heb hem, maar ik vind hem niets aan !! BAH .........geef mij maar TTF 16 !! :)
Blik
quote:
Originally posted by Exhale
Forbidden Paradise 11 en Magik 7 komen deze maand uit


Niet dus, het schijnt dat magik 7 pas ergens in oktober ofzo uitkomt, en niet op 9 april wat eerst iedereen zei.

Forbidden Paradise weet ik nie
Exhale
quote:
Originally posted by Blik


Niet dus, het schijnt dat magik 7 pas ergens in oktober ofzo uitkomt, en niet op 9 april wat eerst iedereen zei.

Forbidden Paradise weet ik nie


Dat is dus bijna een jaar wachten op een nieuwe Magik??

Paar weken terug stond dit op Trancegate als newspost:
The new double cd Forbidden paradise 11 is just around the corner. Some of the tracks that will be featured on the two cd's: Airwave - Save Me, Two man strong - The beast within, Lemon8 - Pressure and Green Martian - Computer weekend.

ADK
nou...

superstrings 2 heb ik paar weken geleden helemaal gedownload maar die vond ik heel zwaar tegenvallen

tunneltranceforce 16 heb ik tijdje geleden paar liedjes van gedownload maar ik vond het niet echt kwaliteit moet ik zeggen, maar dan zul je ook weer net zien dat ik de verkeerde liedjes had...

forbidden paradise, waar kan ik die vinden?


ADK
cyberia
World of trance 14 is goed,an ik weet ni ofda het bij jullie uitkomt(de illusion-compilaties),ma de teraa edition van illusion is vet
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement